<< 6 el. WSMP 1998 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [8 el. WSMP 1998 - Kamień Śląski >>


8.08.1998 Kamień Śląski - 7 eliminacja WSMP

Pogoda: bardzo ciepło, słonecznie

Grupa E:
Trening: 1. Luciński - 1:27,237; 2. Rafał Podolski - 1:27,720; 3. Kłosowski - 1:28,796; 4. Szczęsny - 1:30,872; 5. W. Gąsecki - 1:32,812; 6. M. Kochański - 1:33,389; 7. Gil - 1:34,619; 8. K. Wodziński - 1:36,428; 9. Godula - 1:36,946; 10. Sączyński - 1:37,486; 11. Kaźmierczak - 1:38,039; 12. H. Kochański - 1:38,493; 13. Kaczmarek - 1:40,767; 14. Gajór - 1:42,655; 15. Górecki - 1:42,766; 16. A. Wodziński - 1:43,015; 17. Marcinkiewicz - 1:44,728; 18. Grabowski - 1:47,918; 19. W. Podolski - 1:48,002; 20. Mazuro - 1:57,192
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km):
1. Ryszard Luciński Lotos - A. Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 17:53,514 (144,9 km/h)
2. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 17:54,517
3. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 18:14,377
4. Tomasz Szczęsny A. Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen kl. E-1600 18:50,388
5. Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 19:05,551
6. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 19:16,834
7. Krzysztof Wodziński A. Rzemieślnik Warszawa Van Diemen RF 95-Łada 1. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
8. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 2. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
9. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada 3. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
10. Marcin Kaczmarek Automobilklub Szczeciński Promot 83-Łada 4. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
11. Robert Gajór Automobilklub Morski Estonia 21-Łada 5. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
12. Wacław Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 25-Łada kl. E-1600 - 2 okr.
13. Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada 6. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
14. Paweł Mazuro A. Rzemieślnik Warszawa Promot 85-Łada 7. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
Odpadli m. in.:

8 okr.

Maurycy Kochański A. Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Lancia kl. E-1600 (silnik)

5 okr.

Hieronim Kochański A. Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600 (kolizja z Godulą)
  Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada kl. E-1300 (elektronika)
Najszybsze okrążenie (12): Rafał Podolski - 1:27,309
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Dziurka - 1:31,398; 2. Tadeusz Myszkier - 1:32,791; 3. Kostrzak - 1:40,534; 4. Tomasz Myszkier - 1:40,562; 5. Kleina - 1:42,352; 6. Baran - 1:46,184; 7. X. Mielcarek - 1:46,355; 8. Kozłowski - 1:46,764; 9. H. Mandera - 1:46,896; 10. S. Mielcarek - 1:47,453; 11. Fiedor - 1:47,719; 12. M. Brymora - 1:48,444; 13. Dąbrowski - 1:50,272; 14. M. Majewski - 1:51,315; 15. Tomaszewski - 1:52,486; 16. Kunicki - 1:52,968; 17. Starnawski - 1:53,449; 18. Grochowalski - 1:55,241; 19. Gruszczyński - 2:07,229
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km):
1. Tadeusz Myszkier Lotos - A. Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. m. w kl. H 19:25,503 (133,4 km/h)
2. Mariusz Kostrzak A. Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 2. m. w kl. H 20:42,742
3. Tomasz Myszkier Lotos - A. Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 3. m. w kl. H 20:46,813
4. Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco 1. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
5. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 1. m. w kl. A-2000 - 1 okr.
6. Grzegorz Baran Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Renault Clio 16 S 1. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
7. Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Suzuki Swift GTi 16V 2. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
8. Stanisław Fiedor A. Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 2. m. w kl. A-2000 - 1 okr.
9. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 2. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
10. Miłosz Majewski A. Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 3. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
11. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 3. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
12. Tomasz Dąbrowski A. Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 4. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
13. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 4. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
14. Michał Kunicki A. Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 5. m. w kl. H-2000 - 2 okr.
15. Tomasz Grochowalski A. Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift GTi 16V 5. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
Odpadli m. in.:

11 okr.

Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński Ford Sierra RS 500 Cosworth   (dyferencjał)

1 okr.

Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS kl. ST (półosie)
  Bartosz Gruszczyński A. Rzemieślnik Warszawa Zastava 1100    
Najszybsze okrążenie (9): Tadeusz Myszkier - 1:35,058
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Kaczmarek - 1:54,574; 2. Gawroński - 1:54,805; 3. Bobrowski - 1:55,967; 4. Wywiał - 1:56,066; 5. Litwinowicz - 1:56,350; 6. Serbin - 1:56,774; 7. Kałuża - 1:56,782; 8. Płaczek - 1:56,833; 9. Carzasty - 1:57,038; 10. Kiełkiewicz - 1:58,288; 11. M. Gąsecki - 2:02,427; 12. Magdalena Kusiak - 2:07,869; 13. Patan - 2:09,120
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km):
1. Marcin Kaczmarek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 1. m. w P. M plus M 23:24,897 (110,7 km/h)
2. Krzysztof Gawroński A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   23:34,106
3. Andrzej Bobrowski Efektor - A. Częstochowski Fiat Cinquecento 900 2. m. w P. M plus M 23:38,451
4. Tomasz Płaczek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 3. m. w P. M plus M 23:46,253
5. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 4. m. w P. M plus M 23:58,903
6. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 5. m. w P. M plus M 24:02,039
7. Grzegorz Carzasty Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900   24:10,224
8. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 6. m. w P. M plus M 24:31,690
9. Adam Kiełkiewicz A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 7. m. w P. M plus M 25:33,063
Odpadli:

5 okr.

Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 P. M plus M (wypadek)

1 okr.

Magdalena Kusiak Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900   (skrzynia biegów)
  Małgorzata Serbin Car System Voss - Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 P. M plus M (rozrząd)
  Leszek Patan   Fiat Cinquecento 900   (ukł. hamul., skrzynia biegów, wydech)
Najszybsze okrążenie (5): Gawroński - 1:55,038
 

Puchar Renault Megane Coupe:

Trening: 1. S. Mielcarek - 1:47,588; 2. Szwagierczak - 1:47,914; 3. Golec - 1:48,058; 4. Kisiel - 1:48,591; 5. M. Ptak - 1:48,777; 6. Bednarek - 1:49,254; 7. Oczkowski - 1:49,465; 8. Michałowski - 1:50,004; 9. Gałecki - 1:50,109; 10. Podkalicki - 1:50,407; 11. Matłacz - 1:50,769; 12. Marek Kusiak - 1:50,809; 13. Z. Brymora - 1:50,862; 14. Szulc - 1:51,102; 15. Kudłaty - 1:51,243; 16. Paja - 1:51,301; 17. Tomaszewski - 1:51,582; 18. W. Jankowski - 1:51,620; 19. Paradowski - 1:51,946; 20. Słowiński - 1:52,494; 21. Trzeszczkowski - 1:52,878; 22. Kowalewski - 1:53,157; 23. N. Mandera - 1:57,127; 24. Derczyński - 1:57,759; 25. Bartkowiak - 1:58,473; 26. Dziób - 1:59,070
Wyścig (15 okr. x 3,600 km = 54,000 km):
1. Zbigniew Szwagierczak Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski 27:20,761 (118,5 km/h)
2. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski 27:22,272
3. Jakub Golec M. Pieluszyńska - Automobilklub Wielkopolski 27:22,669
4. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 27:39,169
5. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa 27:39,920
6. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski 27:56,913
7. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski 27:57,365
8. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski 28:03,441
9. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 28:04,137
10. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski 28:05,354
11. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski 28:07,482
12. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński 28:13,280
13. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski 28:19,979
14. Marek Kusiak Moto Hurt Rzeszów - Automobilklub Częstochowski 28:23,418
15. Andrzej Szulc Automobilklub Morski 28:26,786
16. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski 28:33,350
17. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski 28:41,030
18. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki 28:47,456
19. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 28:47,720
20. Andrzej Słowiński Automobilklub Opolski 28:51,194
21. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński 29:07,719
22. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski - 1 okr.
23. Józef Dziób Automobilklub Opolski - 1 okr.
24. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa - 2 okr.
Odpadła:
  Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki  
Nie wystartował:
tren. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski (pożar)
Najszybsze okrążenie (3): S. Mielcarek - 1:48,528
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Cołoszyński - 1:59,513; 2. Nowicki - 1:59,777; 3. Turkiewicz - 2:00,011; 4. Bekas - 2:00,032; 5. Buks - 2:00,077; 6. Płaczek - 2:00,125; 7. Kołomyjski - 2:00,207; 8. Caputa - 2:00,274; 9. Litwinowicz - 2:00,331; 10. Karczewski - 2:00,760; 11. Jeromin - 2:00,767; 12. Czarnocki - 2:00,944; 13. Serbin - 2:01,254; 14. Chojnacki - 2:01,431; 15. Matłacz - 2:01,621; 16. Białowąs - 2:01,663; 17. J. Majewski - 2:01,668; 18. Banaś - 2:03,858; 19. A. Majewski - 2:04,131; 20. Winkiel - 2:04,395; 21. Poloński - 2:04,462; 22. Galik - 2:04,713; 23. Dunat - 2:05,113; 24. Solski - 2:06,471; 25. Zadolny - 2:06,594
Wyścig (15 okr. x 3,600 km = 54,000 km):
1. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski 30:19,835 (106,8 km/h)
2. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski 30:24,899
3. Wojciech Cołoszyński Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:25,500
4. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski 30:26,350
5. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:29,438
6. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski 30:44,030
7. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:44,042
8. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski 30:49,656
9. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:55,518
10. Jacek Chojnacki Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:57,324
11. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki 30:57,859
12. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 31:27,234
13. Adam Majewski Miramar Warszawa - Automobilklub Polski 31:29,752
14. Dariusz Poloński Automobilklub Śląski 32:16,951
15. Sławomir Winkiel Automobilklub Wielkopolski - 1 okr.
Zdyskwalifikowani (nieregulaminowa waga):
  Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski  
  Małgorzata Serbin Car System Voss - Autoklub Rzemieślnik Warszawa  
  Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - Automobilklub Wielkopolski  
  Wiktor Turkiewicz Automobilklub Wielkopolski  
  Kamil Zadolny Automobilklub Radomski  
Najszybsze okrążenie (11): Bekas - 1:59,705
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Pol - 2:06,225; 2. Czyż - 2:06,672; 3. Mądry - 2:07,356; 4. Rzemień - 2:07,384; 5. Sierpowski - 2:07,423; 6. Melwiński - 2:07,454; 7. Olejnik - 2:07,921; 8. Pietruszyński - 2:07,955; 9. B. Ptak - 2:08,122; 10. Maryniak - 2:08,415; 11. Ślązok - 2:09,369; 12. Gołdyn - 2:09,457; 13. Witkowicz - 2:09,497; 14. Niewczas - 2:10,111
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km):
1. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski 25:44,879 (100,7 km/h)
2. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 25:45,195
3. Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski 25:52,155
4. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski 26:03,884
5. Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski 26:09,281
6. Tomasz Witkowicz Stellar - Automobilklub Częstochowski 26:11,939
7. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół 26:19,182
8. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński 26:24,597
9. Rafał Rzemień Moto Car 93 Rzeszów 26:32,757
10. Tomasz Mądry Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński - 1 okr.
Zdyskwalifikowani (nieregulaminowa waga):
  Adam Pol Automobilklub Śląski  
  Łukasz Olejnik Automobilklub Opolski  
Nie wystartował (spóźnienie na start spowodowane wymianą koła):
  Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa  
Najszybsze okrążenie (8): Czyż - 2:06,970

<< 6 el. WSMP 1998 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [8 el. WSMP 1998 - Kamień Śląski >>