<< 7 el. WSMP 1998 - Kamień Śląski] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [9 el. WSMP 1998 - Modlin >>


9.08.1998 Kamień Śląski - 8 eliminacja WSMP

Pogoda: bardzo ciepło, słonecznie

Grupa E:
Trening: 1. Luciński - 1:26,682; 2. Rafał Podolski - 1:27,091; 3. Kłosowski - 1:28,796; 4. W. Gąsecki - 1:29,844; 5. Szczęsny - 1:30,872; 6. M. Kochański - 1:33,389; 7. Gil - 1:34,619; 8. Kaźmierczak - 1:35,987; 9. K. Wodziński - 1:36,428; 10. Godula - 1:36,946; 11. Sączyński - 1:37,486; 12. H. Kochański - 1:38,493; 13. Kaczmarek - 1:40,767; 14. Gajór - 1:42,655; 15. Górecki - 1:42,766; 16. A. Wodziński - 1:43,015; 17. Marcinkiewicz - 1:44,728; 18. Grabowski - 1:46,197; 19. W. Podolski - 1:48,002; 20. Mazuro - 1:57,192
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km):
1. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 17:43,089 (146,3 km/h)
2. Ryszard Luciński Lotos - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 17:44,997
3. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 18:36,163
4. Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 19:00,081
5. Tomasz Szczęsny Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen kl. E-1600 19:05,968
6. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 19:13,385
7. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600 19:15,152
8. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 1. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
9. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada 2. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
10. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada 3. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
11. Marcin Kaczmarek Automobilklub Szczeciński Promot 83-Łada 4. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
12. Robert Gajór Automobilklub Morski Estonia 21-Łada 5. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
13. Wojciech Górecki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1600 - 2 okr.
14. Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada 6. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
15. Wacław Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 25-Łada kl. E-1600 - 3 okr.
Nie wystartowali:
  Krzysztof Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Van Diemen RF 95-Łada kl. E-1300  
  Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa      
  Maciej Marcinkiewicz Hołowczyc Management - A. Olsztyński Estonia 21-Łada kl. E-1300 (silnik)
Najszybsze okrążenie (10): Luciński - 1:25,085
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Dziurka - 1:31,398; 2. Tadeusz Myszkier - 1:32,791; 3. Kostrzak - 1:40,534; 4. Tomasz Myszkier - 1:40,562; 5. Kleina - 1:42,352; 6. Baran - 1:46,184; 7. X. Mielcarek - 1:46,355; 8. Kozłowski - 1:46,764; 9. H. Mandera - 1:46,896; 10. S. Mielcarek - 1:47,402; 11. Fiedor - 1:47,719; 12. M. Brymora - 1:48,444; 13. Dąbrowski - 1:50,272; 14. Tomaszewski - 1:51,097; 15. M. Majewski - 1:51,315; 16. Kunicki - 1:52,968; 17. Starnawski - 1:53,449; 18. Grochowalski - 1:55,241; 19. Gruszczyński - 2:07,229
Wyścig (15 okr. x 3,600 km = 54,000 km):
1. Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS 1. m. w kl. ST 23:30,474 (137,8 km/h)
2. Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. m. w kl. H 24:10,955
3. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 2. m. w kl. H 25:05,733
4. Tomasz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 3. m. w kl. H - 1 okr.
5. Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco 1. m. w kl. H-2000 - 2 okr.
6. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 1. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
7. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 1. m. w kl. A-2000 - 2 okr.
8. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 2. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
9. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 2. m. w kl. H-2000 - 2 okr.
10. Grzegorz Baran Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa Renault Clio 16 S 3. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
11. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 4. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
12. Michał Kunicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 3. m. w kl. H-2000 - 3 okr.
13. Tomasz Grochowalski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift GTi 16V 5. m. w kl. N-2000 - 3 okr.
Nie sklasyfikowany:
  Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 kl. A-2000  
Odpadli m. in.:

6 okr.

Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Suzuki Swift GTi 16V kl. H-2000 (przeniesienie napędu)

1 okr.

Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 kl. H-2000 (kolizja z Fiedorem i Kozłowskim)
  Bartosz Gruszczyński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Zastava 1100    
Najszybsze okrążenie (6): Dziurka - 1:31,496
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Gawroński - 1:54,491; 2. Kaczmarek - 1:54,574; 3. Wywiał - 1:55,495; 4. Kałuża - 1:55,740; 5. Bobrowski - 1:55,967; 6. Carzasty - 1:56,030; 7. Płaczek - 1:56,118; 8. Litwinowicz - 1:56,350; 9. Serbin - 1:56,774; 10. Kiełkiewicz - 1:58,288; 11. M. Gąsecki - 2:02,427; 12. Magdalena Kusiak - 2:07,869; 13. Patan - 2:09,120
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km):
1. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   23:15,252 (111,5 km/h)
2. Marcin Kaczmarek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 1. m. w P. M plus M 23:15,288
3. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 2. m. w P. M plus M 23:37,279
4. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 3. m. w P. M plus M 23:37,391
5. Grzegorz Carzasty Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900   23:46,294
6. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 4. m. w P. M plus M 23:53,116
7. Andrzej Bobrowski Efektor - Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 5. m. w P. M plus M 23:56,442
8. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 6. m. w P. M plus M 24:34,102
9. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 7. m. w P. M plus M 24:37,305
Odpadli m. in.:

9 okr.

Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 P. M plus M (silnik)

Najszybsze okrążenie (9): Gawroński - 1:54,933

 

Puchar Renault Megane Coupe:

Trening: 1. S. Mielcarek - 1:47,588; 2. Szwagierczak - 1:47,756; 3. Golec - 1:48,058; 4. Kisiel - 1:48,591; 5. Bartkowiak - 1:48,644; 6. M. Ptak - 1:48,777; 7. Bednarek - 1:49,254; 8. Podkalicki - 1:49,452; 9. Oczkowski - 1:49,465; 10. Gałecki - 1:49,944; 11. Michałowski - 1:50,004; 12. Kudłaty - 1:50,336; 13. Tomaszewski - 1:50,606; 14. Matłacz - 1:50,769; 15. Marek Kusiak - 1:50,809; 16. Z. Brymora - 1:50,862; 17. Szulc - 1:51,102; 18. Paja - 1:51,301; 19. W. Jankowski - 1:51,554; 20. Słowiński - 1:51,919; 21. Paradowski - 1:51,946; 22. Trzeszczkowski - 1:52,878; 23. Kowalewski - 1:53,157; 24. N. Mandera - 1:54,897; 25. Derczyński - 1:57,258; 26. Dziób - 1:59,070
Wyścig (18 okr. x 3,600 km = 64,800 km):
1. Zbigniew Szwagierczak Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski 32:51,600 (118,3 km/h)
2. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski 32:52,817
3. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski 32:56,352
4. Jakub Golec M. Pieluszyńska - Automobilklub Wielkopolski 33:11,145
5. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski 33:22,451
6. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski 33:27,053
7. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski 33:44,999
8. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski 33:54,684
9. Marek Kusiak Moto Hurt Rzeszów - Automobilklub Częstochowski 33:58,802
10. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński 34:01,697
11. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:01,865
12. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski 34:12,195
13. Andrzej Szulc Automobilklub Morski 34:13,128
14. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki 34:15,692
15. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:21,355
16. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski 34:25,416
17. Andrzej Słowiński Automobilklub Opolski 34:29,877
18. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski 34:37,888
19. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa - 1 okr.
20. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński - 1 okr.
21. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki - 1 okr.
22. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa - 1 okr.
23. Józef Dziób Automobilklub Opolski - 1 okr.
24. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski - 1 okr.
Odpadli m. in.:
  Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa (pożar)
Najszybsze okrążenie (3): Golec - 1:48,429
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Cołoszyński - 1:59,200; 2. Nowicki - 1:59,521; 3. Caputa - 1:59,866; 4. Turkiewicz - 2:00,011; 5. Płaczek - 2:00,021; 6. Bekas - 2:00,032; 7. Buks - 2:00,077; 8. Kołomyjski - 2:00,207; 9. Litwinowicz - 2:00,331; 10. Karczewski - 2:00,760; 11. Jeromin - 2:00,767; 12. Czarnocki - 2:00,865; 13. Serbin - 2:01,254; 14. Chojnacki - 2:01,431; 15. Matłacz - 2:01,458; 16. Białowąs - 2:01,663; 17. J. Majewski - 2:01,668; 18. Banaś - 2:03,245; 19. A. Majewski - 2:03,922; 20. Winkiel - 2:04,032; 21. Poloński - 2:04,462; 22. Galik - 2:04,713; 23. Dunat - 2:05,113; 24. Solski - 2:06,471; 25. Zadolny - 2:06,594
Wyścig (15 okr. x 3,600 km = 54,000 km):
1. Wojciech Cołoszyński Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:19,099 (106,9 km/h)
2. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski 30:20,424
3. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski 30:23,609
4. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski 30:26,013
5. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:33,637
6. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski 30:34,081
7. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:45,338
8. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:46,598
9. Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski 30:46,890
10. Małgorzata Serbin Car System Voss - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 31:02,890
11. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - Automobilklub Wielkopolski 31:12,368
12. Jacek Chojnacki Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 31:13,037
13. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 31:24,803
14. Adam Majewski Miramar Warszawa - Automobilklub Polski 31:24,907
15. Bartosz Banaś Automobilklub Wielkopolski 32:04,104
16. Dariusz Poloński Automobilklub Śląski 32:05,683
17. Kamil Zadolny Automobilklub Radomski 32:08,491
18. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski 32:15,255
Najszybsze okrążenie (9): Bekas - 1:59,559
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Pol - 2:06,225; 2. Czyż - 2:06,648; 3. Sierpowski - 2:07,104; 4. Maryniak - 2:07,239; 5. B. Ptak - 2:07,324; 6. Mądry - 2:07,356; 7. Rzemień - 2:07,384; 8. Melwiński - 2:07,454; 9. Olejnik - 2:07,921; 9. Pietruszyński - 2:07,921; 11. Witkowicz - 2:08,892; 12. Gołdyn - 2:09,041; 13. Ślązok - 2:09,369; 14. Niewczas - 2:10,111
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km):
1. Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 25:48,865 (100,4 km/h)
2. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski 25:49,354
3. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski 25:50,270
4. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 25:58,690
5. Tomasz Witkowicz Stellar - Automobilklub Częstochowski 25:58,854
6. Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski 25:59,623
7. Łukasz Olejnik Automobilklub Opolski 26:00,110
8. Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski 26:07,877
9. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół 26:27,784
10. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński 26:47,680
11. Rafał Rzemień Moto Car 93 Rzeszów 27:05,339
Najszybsze okrążenie (9): Sierpowski - 2:07,254

<< 7 el. WSMP 1998 - Kamień Śląski] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [9 el. WSMP 1998 - Modlin >>