<< 2 el. WSMP 1998 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [4 el. WSMP 1998 - Kielce >>
Pogoda: bardzo ciepło
Wyniki wyścigów: | |||||
Grupa E: | |||||
Trening: 1. Rafał Podolski - 1:44,870; 2. Luciński - 1:45,669; 3. Kłosowski - 1:49,483; 4. W. Gąsecki - 1:51,902; 5. Gil - 1:54,587; 6. K. Wodziński - 1:55,014; 7. Godula - 1:55,134; 8. Robert Podolski - 1:56,338; 9. H. Kochański - 1:56,620; 10. Sączyński - 1:57,134; 11. M. Kochański - 1:57,771; 12. Leśniak - 1:58,652; 13. Kaźmierczak - 1:58,953; 14. Wozowicz - 2:00,583; 15. Żywicki - 2:06,568; 16. Grabowski - 2:06,976; 17. Kaczmarek - 2:08,348; 18. Gajór - 2:11,720; 19. Górecki - 2:16,384; 20. Banaszak - bez czasu | |||||
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km): | |||||
1. | Rafał Podolski | Automobilklub Kielecki | Reynard 913-Volkswagen | kl. E-2000 | 26:42,248 (140,2 km/h) |
2. | Ryszard Luciński | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Dallara F 394-Opel | kl. E-2000 | 27:23,188 |
3. | Tadeusz Kłosowski | Automobilklub Szczeciński | Reynard 873-Volkswagen | kl. E-2000 | 27:51,924 |
4. | Andrzej Godula | Automobilklub Polski | Estonia 25-Łada | 1. kl. E-1300 | - 1 okr. |
5. | Michał Gil | Automobilklub Kielecki | Estonia 21-Honda | kl. E-1600 | - 1 okr. |
6. | Janusz Sączyński | Automobilklub Morski | Estonia 25-Łada | 2. kl. E-1300 | - 1 okr. |
7. | Maurycy Kochański | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Lancia | kl. E-1600 | - 1 okr. |
8. | Marcin Banaszak | M plus M - A. Wielkopolski | Banaszak 001-Łada | 3. kl. E-1300 | - 1 okr. |
9. | Andrzej Grabowski | Automobilklub Orski | Promot 85-Łada | 4. kl. E-1300 | - 2 okr. |
10. | Wojciech Górecki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 21-Łada | kl. E-1600 | - 2 okr. |
11. | Andrzej Wodziński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Łada | 5. kl. E-1300 | - 2 okr. |
12. | Jarosław Kamiński | Automobilklub Łódzki | Estonia 25-Łada | 6. kl. E-1300 | - 2 okr. |
Bohdan Leśniak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | 7. kl. E-1300 | |||
Maciej Marcinkiewicz | Hołowczyc Management - A. Olsztyński | Estonia 21-Łada | 8. kl. E-1300 | ||
Odpadli m. in.: | |||||
Wojciech Gąsecki | Automobilklub Szczeciński | Dallara F 389-BMW | kl. E-2000 | (instalacja elektryczna) | |
Robert Podolski | Automobilklub Kielecki | Estonia 21 | (dyferencjał) | ||
Nie wystartował: | |||||
trening |
Hieronim Kochański | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Łada | (wypadek) | |
Najszybsze okrążenie (10): Rafał Podolski - 1:44,975 | |||||
Samochody turystyczne: | |||||
Trening: 1. Tadeusz Myszkier - 1:50,201; 2. Dziurka - 1:52,313; 3. Kostrzak - 2:02,194; 4. Tomasz Myszkier - 2:02,377; 5. Kleina - 2:08,041; 6. Fiedor - 2:08,727; 7. Baran - 2:10,573; 8. Kozłowski - 2:10,690; 9. Dąbrowski - 2:11,573; 10. M. Brymora - 2:11,889; 11. Tomaszewski - 2:13,314; 12. S. Mielcarek - 2:13,477; 13. M. Majewski - 2:14,813; 14. Bartkowiak - 2:16,389; 15. X. Mielcarek - 2:17,038; 16. N. Mandera - 2:19,244; 17. Kunicki - 2:21,440; 18. Starnawski - 2:22,266 | |||||
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km): | |||||
1. | Tadeusz Myszkier | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS Cosworth | 1. kl. H | 27:50,961 (134,4 km/h) |
2. | Andrzej Dziurka | Alda - Automobilklub Polski | Alfa Romeo 155 TS | 1. kl. ST | 27:50,976 |
3. | Mariusz Kostrzak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | BMW M3 E36 | 2. kl. H | - 1 okr. |
4. | Tomasz Myszkier | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS Cosworth | 3. kl. H | - 1 okr. |
5. | Stanisław Fiedor | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Honda Civic VTi | 1. kl. A-2000 | - 2 okr. |
6. | Natalia Mandera | Automobilklub Mysłowicki | Toyota Carina E | 4. kl. H | - 2 okr. |
7. | Grzegorz Kozłowski | Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS 2000 | 2. kl. A-2000 | - 2 okr. |
8. | Sebastian Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Opel Astra GSi 16V | 1. kl. N-2000 | - 2 okr. |
9. | Grzegorz Baran | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Renault Clio 16 S | 2. kl. N-2000 | - 2 okr. |
10. | Marcin Brymora | Automobilklub Częstochowski | Honda Civic VTi | 3. kl. N-2000 | - 2 okr. |
11. | Maciej Tomaszewski | Automobilklub Polski | Renault Megane Coupe | 5. kl. H | - 2 okr. |
12. | Miłosz Majewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Opel Kadett GSi 16V | 1. kl. H-2000 | - 2 okr. |
13. | Jerzy Starnawski | Automobilklub Morski | Peugeot 106 Rallye | 4. kl. N-2000 | - 3 okr. |
14. | Xawery Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Volkswagen Scirocco | 2. kl. H-2000 | - 3 okr. |
Odpadli m. in.: | |||||
9 okr. |
Andrzej Kleina | Automobilklub Olsztyński | (półoś) | ||
Najszybsze okrążenie (10): Tadeusz Myszkier - 1:49,705 | |||||
Klasa A-1000: | |||||
Trening: 1. Kaczmarek - 2:19,615; 2. Gawroński - 2:19,886; 3. Wywiał - 2:20,892; 4. Płaczek - 2:20,952; 5. Litwinowicz - 2:20,963; 6. Kałuża - 2:21,676; 7. Serbin - 2:22,634; 8. Carzasty - 2:24,332; 9. Bobrowski - 2:24,565; 10. Kiełkiewicz - 2:25,191; 11. M. Gąsecki - 2:27,082; 12. Woźny - bez czasu | |||||
Wyścig (12 okr. x 4,160 km = 49,920 km): | |||||
1. | Marcin Kaczmarek | M plus M - A. Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 1. Puchar M plus M | 28:25,278 (105,4 km/h) |
2. | Piotr Litwinowicz | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 2. Puchar M plus M | 28:29,140 |
3. | Małgorzata Serbin | Car System Voss - A. Rzemieślnik | Fiat Cinquecento 900 | 3. Puchar M plus M | 28:29,354 |
4. | Paweł Kałuża | Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | 4. Puchar M plus M | 28:29,899 |
5. | Grzegorz Carzasty | Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento 900 | 28:33,737 | |
6. | Andrzej Bobrowski | Efektor - A. Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 5. Puchar M plus M | 29:14,837 |
7. | Adam Kiełkiewicz | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 6. Puchar M plus M | 29:21,179 |
8. | Mirosław Gąsecki | Automobilklub Orski | Fiat Cinquecento 900 | 7. Puchar M plus M | 29:25,349 |
9. | Krzysztof Gawroński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 30:37,551 | |
10. | Tomasz Płaczek | M plus M - A. Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 8. Puchar M plus M | - 3 okr. |
Odpadli m. in.: | |||||
3 okr. |
Tomasz Wywiał | Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | P. M plus M | (skrzynia biegów) |
Najszybsze okrążenie (12): Serbin - 2:19,482 | |||||
Puchar Renault Megane Coupe: | |||||
Trening: 1. Szwagierczak - 2:10,208; 2. S. Mielcarek - 2:10,494; 3. Golec - 2:10,574; 4. M. Ptak - 2:11,590; 5. Bartkowiak - 2:11,639; 6. Tomaszewski - 2:12,066; 7. Kisiel - 2:12,290; 8. Bednarek - 2:12,317; 9. Oczkowski - 2:12,665; 10. Gałecki - 2:12,707; 11. Michałowski - 2:13,042; 12. Podkalicki - 2:13,352; 13. Matłacz - 2:13,701; 14. Z. Brymora - 2:13,728; 15. Paradowski - 2:13,773; 16. Pinis - 2:14,167; 17. Marek Kusiak - 2:14,277; 18. Paja - 2:14,296; 19. Kudłaty - 2:15,021; 20. W. Jankowski - 2:15,271; 21. Szulc - 2:15,331; 22. H. Mandera - 2:15,967; 23. Trzeszczkowski - 2:16,431; 24. Kowalewski - 2:16,713; 25. Słowiński - 2:16,874; 26. Derczyński - 2:25,088; 27. Dziób - 2:25,949 | |||||
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km): | |||||
1. | Sebastian Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 32:51,806 (113,9 km/h) | |
2. | Zbigniew Szwagierczak | Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 32:53,558 | |
3. | Jakub Golec | M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 33:05,539 | |
4. | Marcin Bartkowiak | Automobilklub Śląski | Renault Megane Coupe | 33:09,313 | |
5. | Robert Kisiel | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 33:23,969 | |
6. | Marek Oczkowski | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 33:27,702 | |
7. | Maciej Ptak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 33:30,261 | |
8. | Jan Matłacz | Billex Łódź - A. Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 33:31,279 | |
9. | Maciej Tomaszewski | Automobilklub Polski | Renault Megane Coupe | 33:40,969 | |
10. | Zdzisław Brymora | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | 33:51,410 | |
11. | Tadeusz Kudłaty | Automobilklub Dolnośląski | Renault Megane Coupe | 33:56,607 | |
12. | Aleksander Michałowski | Automobilklub Lubelski | Renault Megane Coupe | 33:58,010 | |
13. | Piotr Bednarek | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 34:05,415 | |
14. | Wojciech Jankowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 34:08,271 | |
15. | Andrzej Szulc | Automobilklub Morski | Renault Megane Coupe | 34:08,765 | |
16. | Jarosław Paja | Automobilklub Kielecki | Renault Megane Coupe | 34:20,878 | |
17. | Witold Paradowski | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | 34:21,761 | |
18. | Henryk Mandera | Automobilklub Mysłowicki | Renault Megane Coupe | 34:30,485 | |
19. | Ireneusz Trzeszczkowski | Automobilklub Toruński | Renault Megane Coupe | 34:32,253 | |
20. | Andrzej Słowiński | Automobilklub Opolski | Renault Megane Coupe | 34:32,501 | |
21. | Michał Pinis | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 34:47,648 | |
22. | Dariusz Kowalewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 35:00,929 | |
23. | Andrzej Derczyński | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
24. | Józef Dziób | Automobilklub Opolski | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
Odpadli: | |||||
Krzysztof Gałecki | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | |||
Mariusz Podkalicki | Automobilklub Szczeciński | Renault Megane Coupe | |||
Marek Kusiak | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | |||
Najszybsze okrążenie (8): Golec - 2:09,579 | |||||
Puchar Cinquecento Sporting: | |||||
Trening: 1. Cołoszyński - 2:23,431; 2. Litwinowicz - 2:23,522; 3. Nowicki - 2:23,843; 4. Bekas - 2:24,187; 5. Karczewski - 2:24,294; 6. Jeromin - 2:24,460; 7. Czarnocki - 2:24,920; 8. Buks - 2:24,939; 9. Płaczek - 2:25,102; 10. Caputa - 2:25,183; 11. Matłacz - 2:26,188; 12. Serbin - 2:26,584; 13. Kołomyjski - 2:26,591; 14. Chojnacki - 2:26,900; 15. A. Majewski - 2:27,395; 16. Białowąs - 2:27,470; 17. J. Majewski - 2:28,012; 18. Bocheński - 2:29,287; 19. Solski - 2:29,966; 20. Poloński - 2:30,084; 21. Hildebrański - 2:30,592; 22. Sitek - 2:31,299; 23. Krotoszyński - 2:32,853; 24. Dunat - 2:35,989; 25. Szymczyk - bez czasu | |||||
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km): | |||||
1. | Wojciech Cołoszyński | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:11,291 (103,5 km/h) | |
2. | Arkadiusz Nowicki | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:11,626 | |
3. | Piotr Litwinowicz | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:17,698 | |
4. | Krzysztof Caputa | Automobilklub Beskidzki | Fiat Cinquecento Sporting | 36:21,468 | |
5. | Zbigniew Czarnocki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:22,455 | |
6. | Maciej Bekas | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:24,340 | |
7. | Karol Buks | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:24,775 | |
8. | Grzegorz Karczewski | AW Ciech Petrol - A. Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:26,262 | |
9. | Maciej Kołomyjski | Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:37,563 | |
10. | Małgorzata Serbin | Car System Voss - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:40,984 | |
11. | Jacek Chojnacki | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:42,674 | |
12. | Wojciech Białowąs | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:43,210 | |
13. | Jan Matłacz | Billex Łódź - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:48,341 | |
14. | Tomasz Płaczek | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:49,995 | |
15. | Adam Majewski | Miramar Warszawa - Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento Sporting | 37:09,918 | |
16. | Jarosław Majewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 37:16,205 | |
17. | Maciej Bocheński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 37:30.936 | |
18. | Bartłomiej Sitek | Moto Hurt Rzeszów - Moto Car 93 Rzeszów | Fiat Cinquecento Sporting | 37:54,859 | |
19. | Dariusz Poloński | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 37:58,058 | |
20. | Paweł Hildebrański | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 38:14,381 | |
21. | Piotr Krotoszyński | Automobilklub Orski | Fiat Cinquecento Sporting | 38:17,524 | |
Odpadli m. in.: | |||||
1 okr. |
Tomasz Jeromin | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | (kolizja) | |
Najszybsze okrążenie (11): Caputa - 2:23,063 | |||||
Puchar Cinquecento: | |||||
Trening: 1. Czyż - 2:32,845; 2. B. Ptak - 2:33,442; 3. Pol - 2:33,578; 4. Pietruszyński - 2:33,941; 5. Maryniak - 2:34,017; 6. Melwiński - 2:34,412; 7. Sierpowski - 2:35,071; 8. Olejnik - 2:35,289; 9. Mądry - 2:35,496; 10. Witkowicz - 2:36,331; 11. Rzemień - 2:36,878; 12. Gołdyn - 2:36,977; 13. Ślązok - 2:37,840; 14. Niewczas - 2:38,671 | |||||
Wyścig (12 okr. x 4,160 km = 49,920 km): | |||||
1. | Bartosz Ptak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 30:41,095 (97,6 km/h) | |
2. | Artur Czyż | Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 30:43,526 | |
3. | Jakub Pietruszyński | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 30:57,347 | |
4. | Paweł Melwiński | Automobilklub Bydgoski | Fiat Cinquecento 900 | 30:57,614 | |
5. | Wojciech Maryniak | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 31:05,271 | |
6. | Tomasz Sierpowski | Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński | Fiat Cinquecento 900 | 31:06,244 | |
7. | Łukasz Olejnik | Automobilklub Opolski | Fiat Cinquecento 900 | 31:24,438 | |
8. | Tomasz Mądry | Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński | Fiat Cinquecento 900 | 31:33,320 | |
9. | Tomasz Niewczas | ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński | Fiat Cinquecento 900 | 31:34,030 | |
10. | Mateusz Gołdyn | LKT Wyczół | Fiat Cinquecento 900 | 31:46,054 | |
11. | Marcin Ślązok | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento 900 | 31:46,833 | |
Odpadli m. in.: | |||||
5 okr. |
Adam Pol | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento 900 | (defekt) | |
Najszybsze okrążenie (8): Czyż - 2:31,391 |
<< 2 el. WSMP 1998 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [4 el. WSMP 1998 - Kielce >>