<< 2 el. WSMP 1998 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [4 el. WSMP 1998 - Kielce >>


6.06.1998 Kielce - 3 eliminacja WSMP

Pogoda: bardzo ciepło

Grupa E:
Trening: 1. Rafał Podolski - 1:44,870; 2. Luciński - 1:45,669; 3. Kłosowski - 1:49,483; 4. W. Gąsecki - 1:51,902; 5. Gil - 1:54,587; 6. K. Wodziński - 1:55,014; 7. Godula - 1:55,134; 8. Robert Podolski - 1:56,338; 9. H. Kochański - 1:56,620; 10. Sączyński - 1:57,134; 11. M. Kochański - 1:57,771; 12. Leśniak - 1:58,652; 13. Kaźmierczak - 1:58,953; 14. Wozowicz - 2:00,583; 15. Żywicki - 2:06,568; 16. Grabowski - 2:06,976; 17. Kaczmarek - 2:08,348; 18. Gajór - 2:11,720; 19. Górecki - 2:16,384; 20. Banaszak - bez czasu
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 26:42,248 (140,2 km/h)
2. Ryszard Luciński Lotos - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 27:23,188
3. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 27:51,924
4. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 1. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
5. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 - 1 okr.
6. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada 2. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
7. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Lancia kl. E-1600 - 1 okr.
8. Marcin Banaszak M plus M - A. Wielkopolski Banaszak 001-Łada 3. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
9. Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada 4. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
10. Wojciech Górecki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1600 - 2 okr.
11. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 5. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
12. Jarosław Kamiński Automobilklub Łódzki Estonia 25-Łada 6. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
           
  Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa   7. m. w kl. E-1300  
  Maciej Marcinkiewicz Hołowczyc Management - A. Olsztyński Estonia 21-Łada 8. m. w kl. E-1300  
Odpadli m. in.:
  Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 (instalacja elektryczna)
  Robert Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 21   (dyferencjał)
Nie wystartował:

tren.

Hieronim Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada   (wypadek)
Najszybsze okrążenie (10): Rafał Podolski - 1:44,975
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Tadeusz Myszkier - 1:50,201; 2. Dziurka - 1:52,313; 3. Kostrzak - 2:02,194; 4. Tomasz Myszkier - 2:02,377; 5. Kleina - 2:08,041; 6. Fiedor - 2:08,727; 7. Baran - 2:10,573; 8. Kozłowski - 2:10,690; 9. Dąbrowski - 2:11,573; 10. M. Brymora - 2:11,889; 11. Tomaszewski - 2:13,314; 12. S. Mielcarek - 2:13,477; 13. M. Majewski - 2:14,813; 14. Bartkowiak - 2:16,389; 15. X. Mielcarek - 2:17,038; 16. N. Mandera - 2:19,244; 17. Kunicki - 2:21,440; 18. Starnawski - 2:22,266
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. m. w kl. H 27:50,961 (134,4 km/h)
2. Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS 1. m. w kl. ST 27:50,976
3. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 2. m. w kl. H - 1 okr.
4. Tomasz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 3. m. w kl. H - 1 okr.
5. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 1. m. w kl. A-2000 - 2 okr.
6. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki Toyota Carina E 4. m. w kl. H - 2 okr.
7. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 2. m. w kl. A-2000 - 2 okr.
8. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 1. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
9. Grzegorz Baran Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa Renault Clio 16 S 2. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
10. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 3. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
11. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 5. m. w kl. H - 2 okr.
12. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 1. m. w kl. H-2000 - 2 okr.
13. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 4. m. w kl. N-2000 - 3 okr.
14. Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco 2. m. w kl. H-2000 - 3 okr.
Odpadli m. in.:

9 okr.

Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński     (półoś)
Najszybsze okrążenie (10): Tadeusz Myszkier - 1:49,705
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Kaczmarek - 2:19,615; 2. Gawroński - 2:19,886; 3. Wywiał - 2:20,892; 4. Płaczek - 2:20,952; 5. Litwinowicz - 2:20,963; 6. Kałuża - 2:21,676; 7. Serbin - 2:22,634; 8. Carzasty - 2:24,332; 9. Bobrowski - 2:24,565; 10. Kiełkiewicz - 2:25,191; 11. M. Gąsecki - 2:27,082; 12. Woźny - bez czasu
Wyścig (12 okr. x 4,160 km = 49,920 km):
1. Marcin Kaczmarek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 1. m. w P. M plus M 28:25,278 (105,4 km/h)
2. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 2. m. w P. M plus M 28:29,140
3. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 3. m. w P. M plus M 28:29,354
4. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 4. m. w P. M plus M 28:29,899
5. Grzegorz Carzasty Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900   28:33,737
6. Andrzej Bobrowski Efektor - A. Częstochowski Fiat Cinquecento 900 5. m. w P. M plus M 29:14,837
7. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 6. m. w P. M plus M 29:21,179
8. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 7. m. w P. M plus M 29:25,349
9. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   30:37,551
10. Tomasz Płaczek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 8. m. w P. M plus M - 3 okr.
Odpadli m. in.:

3 okr.

Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 P. M plus M (skrzynia biegów)
Najszybsze okrążenie (12): Serbin - 2:19,482
 
Puchar Renault Megane Coupe:
Trening: 1. Szwagierczak - 2:10,208; 2. S. Mielcarek - 2:10,494; 3. Golec - 2:10,574; 4. M. Ptak - 2:11,590; 5. Bartkowiak - 2:11,639; 6. Tomaszewski - 2:12,066; 7. Kisiel - 2:12,290; 8. Bednarek - 2:12,317; 9. Oczkowski - 2:12,665; 10. Gałecki - 2:12,707; 11. Michałowski - 2:13,042; 12. Podkalicki - 2:13,352; 13. Matłacz - 2:13,701; 14. Z. Brymora - 2:13,728; 15. Paradowski - 2:13,773; 16. Pinis - 2:14,167; 17. Marek Kusiak - 2:14,277; 18. Paja - 2:14,296; 19. Kudłaty - 2:15,021; 20. W. Jankowski - 2:15,271; 21. Szulc - 2:15,331; 22. H. Mandera - 2:15,967; 23. Trzeszczkowski - 2:16,431; 24. Kowalewski - 2:16,713; 25. Słowiński - 2:16,874; 26. Derczyński - 2:25,088; 27. Dziób - 2:25,949
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski 32:51,806 (113,9 km/h)
2. Zbigniew Szwagierczak Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski 32:53,558
3. Jakub Golec M. Pieluszyńska - Automobilklub Wielkopolski 33:05,539
4. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski 33:09,313
5. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:23,969
6. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski 33:27,702
7. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:30,261
8. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:31,279
9. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski 33:40,969
10. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski 33:51,410
11. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski 33:56,607
12. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski 33:58,010
13. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski 34:05,415
14. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:08,271
15. Andrzej Szulc Automobilklub Morski 34:08,765
16. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki 34:20,878
17. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski 34:21,761
18. Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki 34:30,485
19. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński 34:32,253
20. Andrzej Słowiński Automobilklub Opolski 34:32,501
21. Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:47,648
22. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 35:00,929
23. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski - 1 okr.
24. Józef Dziób Automobilklub Opolski - 1 okr.
Odpadli:
  Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski  
  Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński  
  Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski  
Najszybsze okrążenie (8): Golec - 2:09,579
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Cołoszyński - 2:23,431; 2. Litwinowicz - 2:23,522; 3. Nowicki - 2:23,843; 4. Bekas - 2:24,187; 5. Karczewski - 2:24,294; 6. Jeromin - 2:24,460; 7. Czarnocki - 2:24,920; 8. Buks - 2:24,939; 9. Płaczek - 2:25,102; 10. Caputa - 2:25,183; 11. Matłacz - 2:26,188; 12. Serbin - 2:26,584; 13. Kołomyjski - 2:26,591; 14. Chojnacki - 2:26,900; 15. A. Majewski - 2:27,395; 16. Białowąs - 2:27,470; 17. J. Majewski - 2:28,012; 18. Bocheński - 2:29,287; 19. Solski - 2:29,966; 20. Poloński - 2:30,084; 21. Hildebrański - 2:30,592; 22. Sitek - 2:31,299; 23. Krotoszyński - 2:32,853; 24. Dunat - 2:35,989; 25. Szymczyk - bez czasu
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Wojciech Cołoszyński Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:11,291 (103,5 km/h)
2. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski 36:11,626
3. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski 36:17,698
4. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki 36:21,468
5. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:22,455
6. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski 36:24,340
7. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski 36:24,775
8. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - Automobilklub Wielkopolski 36:26,262
9. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:37,563
10. Małgorzata Serbin Car System Voss - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:40,984
11. Jacek Chojnacki Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:42,674
12. Wojciech Białowąs Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:43,210
13. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:48,341
14. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski 36:49,995
15. Adam Majewski Miramar Warszawa - Automobilklub Polski 37:09,918
16. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 37:16,205
17. Maciej Bocheński Autoklub Rzemieślnik Warszawa 37:30.936
18. Bartłomiej Sitek Moto Hurt Rzeszów - Moto Car 93 Rzeszów 37:54,859
19. Dariusz Poloński Automobilklub Śląski 37:58,058
20. Paweł Hildebrański Automobilklub Wielkopolski 38:14,381
21. Piotr Krotoszyński Automobilklub Orski 38:17,524
Odpadli m. in.:

1 okr.

Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski (kolizja)
Najszybsze okrążenie (11): Caputa - 2:23,063
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Czyż - 2:32,845; 2. B. Ptak - 2:33,442; 3. Pol - 2:33,578; 4. Pietruszyński - 2:33,941; 5. Maryniak - 2:34,017; 6. Melwiński - 2:34,412; 7. Sierpowski - 2:35,071; 8. Olejnik - 2:35,289; 9. Mądry - 2:35,496; 10. Witkowicz - 2:36,331; 11. Rzemień - 2:36,878; 12. Gołdyn - 2:36,977; 13. Ślązok - 2:37,840; 14. Niewczas - 2:38,671
Wyścig (12 okr. x 4,160 km = 49,920 km):
1. Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:41,095 (97,6 km/h)
2. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski 30:43,526
3. Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski 30:57,347
4. Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski 30:57,614
5. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski 31:05,271
6. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 31:06,244
7. Łukasz Olejnik Automobilklub Opolski 31:24,438
8. Tomasz Mądry Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 31:33,320
9. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński 31:34,030
10. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół 31:46,054
11. Marcin Ślązok Automobilklub Śląski 31:46,833
Odpadli m. in.:

5 okr.

Adam Pol Automobilklub Śląski (defekt)
Najszybsze okrążenie (8): Czyż - 2:31,391

<< 2 el. WSMP 1998 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [4 el. WSMP 1998 - Kielce >>