<< 3 el. WSMP 1998 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [5 el. WSMP 1998 - Poznań >>


7.06.1998 Kielce - 4 eliminacja WSMP

Pogoda: bardzo ciepło

Wyniki wyścigów:
 
Grupa E:
Trening: 1. Rafał Podolski - 1:44,870; 2. Luciński - 1:45,303; 3. Kłosowski - 1:49,483; 4. Gil - 1:51,057; 5. W. Gąsecki - 1:51,902; 6. Robert Podolski - 1:53,604; 7. Godula - 1:54,765; 8. K. Wodziński - 1:55,014; 9. M. Kochański - 1:55,709; 10. Banaszak - 1:56,841; 11. Sączyński - 1:57,134; 12. A. Wodziński - 1:58,489; 13. Leśniak - 1:58,652; 14. Kaźmierczak - 1:58,953; 15. Marcinkiewicz - 1:59,172; 16. Wozowicz - 2:00,583; 17. Kaczmarek - 2:03,924; 18. Żywicki - 2:06,568; 19. Grabowski - 2:06,976; 20. Gajór - 2:11,720; 21. Górecki - 2:16,384
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Ryszard Luciński Lotos - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 26:46,482 (139,8 km/h)
2. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 26:48,112
3. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 27:12,671
4. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 28:15,287
5. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada 1. kl. E-1300 - 1 okr.
6. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 2. kl. E-1300 - 1 okr.
7. Marcin Kaczmarek Automobilklub Szczeciński Promot 83-Łada 3. kl. E-1300 - 1 okr.
8. Maciej Marcinkiewicz Hołowczyc Management - A. Olsztyński Estonia 21-Łada 4. kl. E-1300 - 1 okr.
9. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada 5. kl. E-1300 - 2 okr.
10. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 6. kl. E-1300 - 2 okr.
11. Wojciech Górecki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1600 - 2 okr.

12.

Jarosław Kamiński Automobilklub Łódzki Estonia 25-Łada 7. kl. E-1300 - 2 okr.
13. Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada 8. kl. E-1300 - 2 okr.
Odpadli m. in.:
  Marcin Banaszak M plus M - Automobilklub Wielkopolski Banaszak 001-Łada kl. E-1300 (zawieszenie)
  Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 (instalacja elektryczna)
  Robert Podolski Automobilklub Kielecki Eufra 391-Mugen kl. E-2000 (instalacja elektryczna)
Najszybsze okrążenie (14): Rafał Podolski - 1:44,475
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Tadeusz Myszkier - 1:50,201; 2. Dziurka - 1:52,313; 3. H. Mandera - 2:01,941; 4. Kostrzak - 2:02,194; 5. Tomasz Myszkier - 2:02,377; 6. Kleina - 2:08,041; 7. Kozłowski - 2:08,449; 8. Fiedor - 2:08,727; 9. S. Mielcarek - 2:09,017; 10. Baran - 2:10,573; 11. M. Brymora - 2:11,889; 12. Dąbrowski - 2:11,934; 13. Tomaszewski - 2:13,314; 14. X. Mielcarek - 2:13,411; 15. M. Majewski - 2:14,813; 16. Bartkowiak - 2:16,389; 17. Starnawski - 2:22,266; 18. Kunicki - 2:23,108
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. kl. H 27:29,112 (136,2 km/h)
2. Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS 1. kl. ST 27:34,161
3. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 2. kl. H - 1 okr.
4. Tomasz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 3. kl. H - 1 okr.
5. Grzegorz Baran Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa Renault Clio 16 S 1. kl. N-2000 - 2 okr.
6. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 1. kl. A-2000 - 2 okr.
7. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 2. kl. N-2000 - 2 okr.
8. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 3. kl. N-2000 - 2 okr.
9. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 2. kl. A-2000 - 2 okr.
10. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 1. kl. H-2000 - 2 okr.
11. Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco 2. kl. H-2000 - 2 okr.
12. Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 3. kl. H-2000 - 2 okr.
13. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 4. kl. N-2000 - 3 okr.
           
  Michał Kunicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 4. kl. H-2000  
Odpadli m. in.:

11 okr.

Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński     (skrzynia biegów)
  Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Toyota Carina E kl. H (hamulce)
Najszybsze okrążenie (5): Dziurka - 1:47,129
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Kaczmarek - 2:18,870; 2. Kałuża - 2:19,779; 3. Gawroński - 2:19,886; 4. Litwinowicz - 2:20,303; 5. Wywiał - 2:20,346; 6. Carzasty - 2:20,412; 7. Płaczek - 2:20,952; 8. Serbin - 2:21,627; 9. Kiełkiewicz - 2:21,641; 10. Bobrowski - 2:24,565; 11. M. Gąsecki - 2:25,927
Wyścig (11 okr. x 4,160 km = 45,760 km):
1. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   25:36,880 (107,2 km/h)
2. Marcin Kaczmarek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 1. Puchar M plus M 25:55,819
3. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 2. Puchar M plus M 25:59,543
4. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 3. Puchar M plus M 26:01,108
5. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 4. Puchar M plus M 26:01,324
6. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 5. Puchar M plus M 26:19,895
7. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 6. Puchar M plus M 26:24,764
8. Andrzej Bobrowski Efektor - Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 7. Puchar M plus M 26:46,430
9. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 8. Puchar M plus M 26:54,019
10. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 9. Puchar M plus M - 1 okr.
Odpadł:

8 okr.

Grzegorz Carzasty Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900   (skrzynia biegów)
Najszybsze okrążenie (8): Gawroński - 2:18,643
 
Puchar Renault Megane Coupe:
Trening: 1. Golec - 2:09,325; 2. S. Mielcarek - 2:09,512; 3. Bartkowiak - 2:09,838; 4. M. Ptak - 2:10,061; 5. Szwagierczak - 2:10,130; 6. Oczkowski - 2:10,187; 7. Kisiel - 2:10,775; 8. Tomaszewski - 2:11,244; 9. Gałecki - 2:11,425; 10. Matłacz - 2:11,668; 11. Bednarek - 2:12,113; 12. W. Jankowski - 2:12,145; 13. Podkalicki - 2:12,290; 14. Michałowski - 2:12,375; 15. Z. Brymora - 2:13,728; 16. Paradowski - 2:13,773; 17. Pinis - 2:14,167; 18. Kudłaty - 2:14,187; 19. Marek Kusiak - 2:14,277; 20. Paja - 2:14,296; 21. Szulc - 2:15,331; 22. Trzeszczkowski - 2:15,874; 23. Kowalewski - 2:16,713; 24. Słowiński - 2:16,874; 25. N. Mandera - 2:20,963; 26. Derczyński - 2:24,142; 27. Dziób - 2:25,949
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Jakub Golec M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski Renault Megane Coupe 32:50,620 (114,0 km/h)
2. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 33:03,265
3. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 33:12,621
4. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 33:26,212
5. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 33:29,877
6. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 33:35,436
7. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński Renault Megane Coupe 33:36,546
8. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 33:41,454
9. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 33:44,652
10. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 33:50,075
11. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski Renault Megane Coupe 33:59,090
12. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki Renault Megane Coupe 33:59,665
13. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 34:15,958
14. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński Renault Megane Coupe 34:26,804
15. Andrzej Szulc Automobilklub Morski Renault Megane Coupe 34:27,328
16. Andrzej Słowiński Automobilklub Opolski Renault Megane Coupe 34:40,428
17. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 34:43,857
18. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki Renault Megane Coupe - 1 okr.
19. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe - 1 okr.
20. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe - 1 okr.
21. Józef Dziób Automobilklub Opolski Renault Megane Coupe - 1 okr.
Odpadli:
  Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski Renault Megane Coupe (kolizja)
  Zbigniew Szwagierczak Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe (kolizja)
  Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe  
  Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe  
  Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski Renault Megane Coupe  
  Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe  
Najszybsze okrążenie (11): Golec - 2:09,680
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Nowicki - 2:22,609; 2. Cołoszyński - 2:22,796; 3. Litwinowicz - 2:22,808; 4. Bekas - 2:23,318; 5. Caputa - 2:23,517; 6. Płaczek - 2:23,588; 7. Czarnocki - 2:23,854; 8. Karczewski - 2:24,223; 9. Jeromin - 2:24,460; 10. Buks - 2:24,543; 11. Kołomyjski - 2:24,760; 12. Serbin - 2:25,097; 13. Chojnacki - 2:25,155; 14. Białowąs - 2:25,819; 15. Matłacz - 2:25,935; 16. A. Majewski - 2:27,217; 17. Bocheński - 2:27,993; 18. J. Majewski - 2:28,012; 19. Hildebrański - 2:28,141; 20. Poloński - 2:29,545; 21. Solski - 2:29,966; 22. Krotoszyński - 2:30,114; 23. Sitek - 2:31,299; 24. Dunat - 2:35,989; 25. Szymczyk - 2:37,142
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Wojciech Cołoszyński Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 36:07,873 (103,6 km/h)
2. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 36:08,727
3. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 36:23,285
4. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 36:24,487
5. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki Fiat Cinquecento Sporting 36:24,846
6. Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 36:27,390
7. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 36:30,681
8. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 36:31,439
9. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 36:33,821
10. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 36:37,292
11. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 36:38,570
12. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 36:40,036
13. Wojciech Białowąs Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 36:56,545
14. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 37:09,136
15. Jacek Chojnacki Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 37:10,856
16. Adam Majewski Miramar Warszawa - Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 37:12,841
17. Maciej Bocheński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 37:14,679
18. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 37:41,066
19. Mariusz Solski Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 38:12,388
20. Paweł Hildebrański Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting - 3 okr.
Najszybsze okrążenie (6): Cołoszyński - 2:23,380
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Czyż - 2:32,284; 2. Sierpowski - 2:32,999; 3. Pietruszyński - 2:33,215; 4. B. Ptak - 2:33,442; 5. Pol - 2:33,578; 6. Maryniak - 2:34,017; 7. Melwiński - 2:34,412; 8. Olejnik - 2:34,625; 9. Witkowicz - 2:34,651; 10. Mądry - 2:35,361; 11. Rzemień - 2:35,726; 12. Gołdyn - 2:35,956; 13. Ślązok - 2:37,359; 14. Niewczas - 2:37,915
Wyścig (12 okr. x 4,160 km = 49,920 km):
1. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 31:02,463 (96,5 km/h)
2. Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 31:10,273
3. Adam Pol Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 31:14,061
4. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 31:19,827
5. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński Fiat Cinquecento 900 31:20,293
6. Tomasz Witkowicz Stellar - Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 31:24,303
7. Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski Fiat Cinquecento 900 31:24,391
8. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół Fiat Cinquecento 900 31:37,588
9. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński Fiat Cinquecento 900 32:43,488
10. Marcin Ślązok Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 33:29,828
Odpadli m. in.:
  Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
Najszybsze okrążenie (6): Czyż - 2:33,701

<< 3 el. WSMP 1998 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [5 el. WSMP 1998 - Poznań >>