<< 3 el. WSMP 1998 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [5 el. WSMP 1998 - Poznań >>


7.06.1998 Kielce - 4 eliminacja WSMP

Pogoda: bardzo ciepło

Grupa E:
Trening: 1. Rafał Podolski - 1:44,870; 2. Luciński - 1:45,303; 3. Kłosowski - 1:49,483; 4. Gil - 1:51,057; 5. W. Gąsecki - 1:51,902; 6. Robert Podolski - 1:53,604; 7. Godula - 1:54,765; 8. K. Wodziński - 1:55,014; 9. M. Kochański - 1:55,709; 10. Banaszak - 1:56,841; 11. Sączyński - 1:57,134; 12. A. Wodziński - 1:58,489; 13. Leśniak - 1:58,652; 14. Kaźmierczak - 1:58,953; 15. Marcinkiewicz - 1:59,172; 16. Wozowicz - 2:00,583; 17. Kaczmarek - 2:03,924; 18. Żywicki - 2:06,568; 19. Grabowski - 2:06,976; 20. Gajór - 2:11,720; 21. Górecki - 2:16,384
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Ryszard Luciński Lotos - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 26:46,482 (139,8 km/h)
2. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 26:48,112
3. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 27:12,671
4. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 28:15,287
5. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada 1. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
6. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 2. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
7. Marcin Kaczmarek Automobilklub Szczeciński Promot 83-Łada 3. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
8. Maciej Marcinkiewicz Hołowczyc Management - A. Olsztyński Estonia 21-Łada 4. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
9. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada 5. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
10. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 6. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
11. Wojciech Górecki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1600 - 2 okr.

12.

Jarosław Kamiński Automobilklub Łódzki Estonia 25-Łada 7. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
13. Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada 8. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
Odpadli m. in.:
  Marcin Banaszak M plus M - Automobilklub Wielkopolski Banaszak 001-Łada kl. E-1300 (zawieszenie)
  Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 (instalacja elektryczna)
  Robert Podolski Automobilklub Kielecki Eufra 391-Mugen kl. E-2000 (instalacja elektryczna)
Najszybsze okrążenie (14): Rafał Podolski - 1:44,475
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Tadeusz Myszkier - 1:50,201; 2. Dziurka - 1:52,313; 3. H. Mandera - 2:01,941; 4. Kostrzak - 2:02,194; 5. Tomasz Myszkier - 2:02,377; 6. Kleina - 2:08,041; 7. Kozłowski - 2:08,449; 8. Fiedor - 2:08,727; 9. S. Mielcarek - 2:09,017; 10. Baran - 2:10,573; 11. M. Brymora - 2:11,889; 12. Dąbrowski - 2:11,934; 13. Tomaszewski - 2:13,314; 14. X. Mielcarek - 2:13,411; 15. M. Majewski - 2:14,813; 16. Bartkowiak - 2:16,389; 17. Starnawski - 2:22,266; 18. Kunicki - 2:23,108
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. m. w kl. H 27:29,112 (136,2 km/h)
2. Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS 1. m. w kl. ST 27:34,161
3. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 2. m. w kl. H - 1 okr.
4. Tomasz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 3. m. w kl. H - 1 okr.
5. Grzegorz Baran Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa Renault Clio 16 S 1. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
6. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 1. m. w kl. A-2000 - 2 okr.
7. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 2. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
8. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 3. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
9. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 2. m. w kl. A-2000 - 2 okr.
10. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 1. m. w kl. H-2000 - 2 okr.
11. Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco 2. m. w kl. H-2000 - 2 okr.
12. Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 3. m. w kl. H-2000 - 2 okr.
13. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 4. m. w kl. N-2000 - 3 okr.
           
  Michał Kunicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 4. m. w kl. H-2000  
Odpadli m. in.:

11 okr.

Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński     (skrzynia biegów)
  Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Toyota Carina E kl. H (hamulce)
Najszybsze okrążenie (5): Dziurka - 1:47,129
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Kaczmarek - 2:18,870; 2. Kałuża - 2:19,779; 3. Gawroński - 2:19,886; 4. Litwinowicz - 2:20,303; 5. Wywiał - 2:20,346; 6. Carzasty - 2:20,412; 7. Płaczek - 2:20,952; 8. Serbin - 2:21,627; 9. Kiełkiewicz - 2:21,641; 10. Bobrowski - 2:24,565; 11. M. Gąsecki - 2:25,927
Wyścig (11 okr. x 4,160 km = 45,760 km):
1. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   25:36,880 (107,2 km/h)
2. Marcin Kaczmarek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 1. m. w P. M plus M 25:55,819
3. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 2. m. w P. M plus M 25:59,543
4. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 3. m. w P. M plus M 26:01,108
5. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 4. m. w P. M plus M 26:01,324
6. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 5. m. w P. M plus M 26:19,895
7. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 6. m. w P. M plus M 26:24,764
8. Andrzej Bobrowski Efektor - Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 7. m. w P. M plus M 26:46,430
9. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 8. m. w P. M plus M 26:54,019
10. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 9. m. w P. M plus M - 1 okr.
Odpadł:

8 okr.

Grzegorz Carzasty Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900   (skrzynia biegów)
Najszybsze okrążenie (8): Gawroński - 2:18,643
 
Puchar Renault Megane Coupe:
Trening: 1. Golec - 2:09,325; 2. S. Mielcarek - 2:09,512; 3. Bartkowiak - 2:09,838; 4. M. Ptak - 2:10,061; 5. Szwagierczak - 2:10,130; 6. Oczkowski - 2:10,187; 7. Kisiel - 2:10,775; 8. Tomaszewski - 2:11,244; 9. Gałecki - 2:11,425; 10. Matłacz - 2:11,668; 11. Bednarek - 2:12,113; 12. W. Jankowski - 2:12,145; 13. Podkalicki - 2:12,290; 14. Michałowski - 2:12,375; 15. Z. Brymora - 2:13,728; 16. Paradowski - 2:13,773; 17. Pinis - 2:14,167; 18. Kudłaty - 2:14,187; 19. Marek Kusiak - 2:14,277; 20. Paja - 2:14,296; 21. Szulc - 2:15,331; 22. Trzeszczkowski - 2:15,874; 23. Kowalewski - 2:16,713; 24. Słowiński - 2:16,874; 25. N. Mandera - 2:20,963; 26. Derczyński - 2:24,142; 27. Dziób - 2:25,949
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Jakub Golec M. Pieluszyńska - Automobilklub Wielkopolski 32:50,620 (114,0 km/h)
2. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski 33:03,265
3. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:12,621
4. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:26,212
5. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski 33:29,877
6. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski 33:35,436
7. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński 33:36,546
8. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski 33:41,454
9. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski 33:44,652
10. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski 33:50,075
11. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski 33:59,090
12. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki 33:59,665
13. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:15,958
14. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński 34:26,804
15. Andrzej Szulc Automobilklub Morski 34:27,328
16. Andrzej Słowiński Automobilklub Opolski 34:40,428
17. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:43,857
18. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki - 1 okr.
19. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski - 1 okr.
20. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski - 1 okr.
21. Józef Dziób Automobilklub Opolski - 1 okr.
Odpadli:
  Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski (kolizja ze Szwagierczakiem i Gałeckim)
  Zbigniew Szwagierczak Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski (kolizja z Batkowiakiem)
  Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa  
  Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa  
  Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski  
  Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski  
Najszybsze okrążenie (11): Golec - 2:09,680
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Nowicki - 2:22,609; 2. Cołoszyński - 2:22,796; 3. Litwinowicz - 2:22,808; 4. Bekas - 2:23,318; 5. Caputa - 2:23,517; 6. Płaczek - 2:23,588; 7. Czarnocki - 2:23,854; 8. Karczewski - 2:24,223; 9. Jeromin - 2:24,460; 10. Buks - 2:24,543; 11. Kołomyjski - 2:24,760; 12. Serbin - 2:25,097; 13. Chojnacki - 2:25,155; 14. Białowąs - 2:25,819; 15. Matłacz - 2:25,935; 16. A. Majewski - 2:27,217; 17. Bocheński - 2:27,993; 18. J. Majewski - 2:28,012; 19. Hildebrański - 2:28,141; 20. Poloński - 2:29,545; 21. Solski - 2:29,966; 22. Krotoszyński - 2:30,114; 23. Sitek - 2:31,299; 24. Dunat - 2:35,989; 25. Szymczyk - 2:37,142
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km):
1. Wojciech Cołoszyński Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:07,873 (103,6 km/h)
2. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski 36:08,727
3. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:23,285
4. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski 36:24,487
5. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki 36:24,846
6. Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski 36:27,390
7. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski 36:30,681
8. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:31,439
9. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski 36:33,821
10. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski 36:37,292
11. Małgorzata Serbin Car System Voss - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:38,570
12. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - Automobilklub Wielkopolski 36:40,036
13. Wojciech Białowąs Autoklub Rzemieślnik Warszawa 36:56,545
14. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 37:09,136
15. Jacek Chojnacki Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 37:10,856
16. Adam Majewski Miramar Warszawa - Automobilklub Polski 37:12,841
17. Maciej Bocheński Autoklub Rzemieślnik Warszawa 37:14,679
18. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 37:41,066
19. Mariusz Solski Automobilklub Wielkopolski 38:12,388
20. Paweł Hildebrański Automobilklub Wielkopolski - 3 okr.
Najszybsze okrążenie (6): Cołoszyński - 2:23,380
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Czyż - 2:32,284; 2. Sierpowski - 2:32,999; 3. Pietruszyński - 2:33,215; 4. B. Ptak - 2:33,442; 5. Pol - 2:33,578; 6. Maryniak - 2:34,017; 7. Melwiński - 2:34,412; 8. Olejnik - 2:34,625; 9. Witkowicz - 2:34,651; 10. Mądry - 2:35,361; 11. Rzemień - 2:35,726; 12. Gołdyn - 2:35,956; 13. Ślązok - 2:37,359; 14. Niewczas - 2:37,915
Wyścig (12 okr. x 4,160 km = 49,920 km):
1. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski 31:02,463 (96,5 km/h)
2. Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 31:10,273
3. Adam Pol Automobilklub Śląski 31:14,061
4. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski 31:19,827
5. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 31:20,293
6. Tomasz Witkowicz Stellar - Automobilklub Częstochowski 31:24,303
7. Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski 31:24,391
8. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół 31:37,588
9. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński 32:43,488
10. Marcin Ślązok Automobilklub Śląski 33:29,828
Odpadli m. in.:
  Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski  
Najszybsze okrążenie (6): Czyż - 2:33,701

<< 3 el. WSMP 1998 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [5 el. WSMP 1998 - Poznań >>