<< 8 el. WSMP 1998 - Kamień Śląski] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [10 el. WSMP 1998 - Modlin >>


12.09.1998 Modlin - 9 eliminacja WSMP

Pogoda: deszcz, mokro

Grupa E:
Trening: 1. Luciński - 1:37,723; 2. Rafał Podolski - 1:37,897; 3. Glinczewski - 1:41,820; 4. M. Kochański - 1:42,867; 5. W. Gąsecki - 1:42,882; 6. Czub - 1:46,840; 7. Gil - 1:47,447; 8. Godula - 1:47,797; 9. Kaźmierczak - 1:48,449; 10. Kaczmarek - 1:51,359; 11. Kłosowski - 1:54,108; 12. A. Wodziński - 1:54,930; 13. Kamiński - 1:56,244; 14. Górecki - 1:56,953; 15. Grabowski - 1:59,525; 16. Szczęsny - 2:01,428; 17. Sączyński - 2:05,014; 18. Marcinkiewicz - 2:05,771
Wyścig (10 okr.):
1. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 16:24,070 (150,0 km/h)
2. Ryszard Luciński Lotos - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 16:25,139
3. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600 17:37,690
4. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 18:07,408
5. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada 1. m. w kl. E-1300 18:09,054
6. Cezary Czub Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada 2. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
7. Maciej Marcinkiewicz Hołowczyc Management - A. Olsztyński Estonia 21-Łada 3. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
8. Jarosław Kamiński Automobilklub Łódzki Estonia 25-Łada 4. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
9. Wojciech Górecki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1600 - 1 okr.
10. Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada 5. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
11. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 6. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
12. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 7. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
Odpadli:
  Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 (układ chłodzenia)
  Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada kl. E-1300 (skrzynia biegów)
  Marcin Kaczmarek Automobilklub Szczeciński   kl. E-1300 (korbowód)
Nie wystartowali:

tren.

Tomasz Szczęsny Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen kl. E-1600 (wypadek)
  Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 (pompa wody)
  Artur Glinczewski Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-Volkswagen kl. E-1600 (półoś)
Najszybsze okrążenie (9): Rafał Podolski - 1:36,417
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Dziurka - 1:43,680; 2. Tadeusz Myszkier - 1:47,109; 3. Kostrzak - 1:53,126; 4. Tomasz Myszkier - 1:56,952; 5. Kleina - 1:57,486; 6. H. Mandera - 1:58,538; 7. X. Mielcarek - 2:00,735; 8. Kozłowski - 2:00,851; 9. Baran - 2:01,238; 10. Dąbrowski - 2:02,432; 11. Fiedor - 2:02,679; 12. S. Mielcarek - 2:02,711; 13. M. Brymora - 2:03,597; 14. Kasztelan - 2:04,366; 15. M. Majewski - 2:04,877; 16. Konieczek - 2:05,751; 17. Starnawski - 2:07,330; 18. Kunicki - 2:09,524; 19. Grochowalski - 2:10,338; 20. Szymczyk - 2:17,504; 21. Gruszczyński - 2:21,527
Wyścig (10 okr.):
1. Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS 1. m. w kl. H-2000 17:48,561 (138,1 km/h)
2. Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. m. w kl. H 18:58,045
3. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 2. m. w kl. H 19:12,368
4. Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński Ford Sierra RS 500 Cosworth 3. m. w kl. H 19:42,709
5. Tomasz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 4. m. w kl. H - 1 okr.
6. Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Suzuki Swift GTi 16V 2. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
7. Grzegorz Baran Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa Renault Clio Williams 1. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
8. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 1. m. w kl. A-2000 - 1 okr.
9. Marcin Kasztelan Automobilklub Orski Opel Astra GSi 16V 2. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
10. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 2. m. w kl. A-2000 - 1 okr.
11. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 3. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
12. Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 3. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
13. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 4. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
14. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 4. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
15. Michał Kunicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 5. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
16. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 5. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
17. Zygmunt Konieczek Automobilklub Morski BMW M3 6. m. w kl. H-2000 - 1 okr.
18. Tomasz Grochowalski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift GTi 16V 6. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
19. Marek Szymczyk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 3. m. w kl. A-2000 - 2 okr.
20. Łukasz Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 4. m. w kl. A-2000 - 2 okr.
Odpadli m. in.:
  Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco   (skrzynia biegów)
Najszybsze okrążenie (3): Dziurka - 1:43,081
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Gawroński - 2:05,253; 2. Kaczmarek - 2:05,270; 3. Serbin - 2:05,370; 4. Litwinowicz - 2:05,419; 5. Kałuża - 2:05,897; 6. Wywiał - 2:06,482; 7. Płaczek - 2:08,629; 8. Kiełkiewicz - 2:09,398; 9. Rutkowski - 2:15,638; 10. M. Gąsecki - 2:15,887; 11. Bobrowski - 2:16,235; 12. Pawluczuk - 2:22,253; 13. Carzasty - 3:03,820
Wyścig (10 okr.):
1. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   21:11,173 (116,1 km/h)
2. Marcin Kaczmarek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 1. m. w P. M plus M 21:13,609
3. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 2. m. w P. M plus M 21:38,830
4. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 3. m. w P. M plus M 21:38,929
5. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 4. m. w P. M plus M 22:01,238
6. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   22:09,355
7. Andrzej Bobrowski Efektor - Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 5. m. w P. M plus M 22:15,072
8. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 6. m. w P. M plus M 22:18,327
9. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 7. m. w P. M plus M 22:55,459
10. Józef Rutkowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   - 1 okr.
Odpadli:

7 okr.

Grzegorz Carzasty Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900    

1 okr.

Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 P. M plus M (kolizja z Litwinowiczem)

1 okr.

Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 P. M plus M (kolizja z Kałużą)
Najszybsze okrążenie (5): Kaczmarek - 2:05,916
 

Puchar Renault Megane Coupe:

Trening: 1. Golec - 1:59,442; 2. Szwagierczak - 1:59,443; 3. S. Mielcarek - 1:59,822; 4. Bartkowiak - 2:00,403; 5. Bednarek - 2:00,935; 6. Kisiel - 2:01,030; 7. Oczkowski - 2:01,245; 8. M. Ptak - 2:01,832; 9. Podkalicki - 2:02,137; 10. Michałowski - 2:02,168; 11. Marek Kusiak - 2:02,246; 12. Tomaszewski - 2:02,685; 13. Z. Brymora - 2:02,752; 14. W. Jankowski - 2:02,766; 15. Paja - 2:03,160; 16. Gałecki - 2:03,225; 17. Kudłaty - 2:03,736; 18. Kowalewski - 2:05,324; 19. Paradowski - 2:05,863; 20. Szulc - 2:07,593; 21. Derczyński - 2:09,362; 22. N. Mandera - 2:10,198; 23. Trzeszczkowski - 2:10,737
Wyścig (12 okr.):
1. Zbigniew Szwagierczak Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski 24:15,646 (121,7 km/h)
2. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski 24:18,195
3. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski 24:18,953
4. Jakub Golec M. Pieluszyńska - Automobilklub Wielkopolski 24:21,165
5. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa 24:28,227
6. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 24:30,412
7. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski 24:39,527
8. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski 24:42,977
9. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski 24:55,007
10. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski 24:56,479
11. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński 24:56,626
12. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski 25:01,452
13. Marek Kusiak Moto Hurt Rzeszów - Automobilklub Częstochowski 25:03,479
14. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki 25:04,522
15. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 25:11,940
16. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski 25:15,370
17. Andrzej Szulc Automobilklub Morski 25:31,430
18. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 25:37,095
19. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski 25:38,571
20. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński 26:01,831
21. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki 26:17,763
22. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski 26:18,402
Odpadł:
  Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski  
Najszybsze okrążenie (10): Golec - 1:59,779
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Bekas - 2:11,225; 2. Buks - 2:11,784; 3. Kołomyjski - 2:11,980; 4. Cołoszyński - 2:12,219; 5. Nowicki - 2:12,762; 6. Caputa - 2:13,253; 7. Płaczek - 2:13,398; 8. Matłacz - 2:13,457; 9. Czarnocki - 2:13,487; 10. Jeromin - 2:13,688; 11. Litwinowicz - 2:13,782; 12. Karczewski - 2:14,411; 13. Chojnacki - 2:14,517; 14. Pawluczuk - 2:14,921; 15. Szczepanek - 2:15,003; 16. Serbin - 2:15,080; 17. A. Majewski - 2:15,223; 18. J. Majewski - 2:15,314; 19. Giziński - 2:16,446; 20. Winkiel - 2:17,825; 21. Zadolny - 2:18,923; 22. Puchaczewski - 2:19,248; 23. Sitek - 2:22,897
Wyścig (12 okr.):
1. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski 26:42,201 (110,5 km/h)
2. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski 26:44,480
3. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 26:45,978
4. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski 26:59,914
5. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 27:04,118
6. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki 27:04,440
7. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski 27:13,284
8. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - Automobilklub Wielkopolski 27:20,858

9.

Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski 27:22,367

10.

Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski 27:26,492
11. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 27:30,824
12. Jacek Chojnacki Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 27:36,783
13. Mirosław Giziński Automobilklub Opolski 27:44,103
14. Adam Majewski Miramar Warszawa - Automobilklub Polski 27:44,516
15. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 28:02,476
16. Sławomir Winkiel Automobilklub Wielkopolski 28:05,577
17. Rafał Puchaczewski Automobilklub Radomski 28:08,888
18. Wojciech Cołoszyński Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 28:16,664
19. Kamil Zadolny Automobilklub Radomski 28:22,194
20. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa - 1 okr.
Najszybsze okrążenie (5): Bekas - 2:12,444
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Pietruszyński - 2:17,706; 2. Maryniak - 2:17,869; 3. Pol - 2:18,282; 4. Czyż - 2:18,573; 5. Mądry - 2:18,800; 6. Melwiński - 2:18,906; 7. Sierpowski - 2:19,112; 8. B. Ptak - 2:19,322; 9. Witkowicz - 2:19,589; 10. Gołdyn - 2:20,663; 11. Olejnik - 2:21,680
Wyścig (10 okr.):
1. Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski 23:20,216 (105,4 km/h)
2. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski 23:21,429
3. Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski 23:29,385
4. Adam Pol Automobilklub Śląski 23:30,498
5. Tomasz Mądry Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 23:34,962
6. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 23:36,279
7. Tomasz Witkowicz Stellar - Automobilklub Częstochowski 23:39,263
8. Łukasz Olejnik Automobilklub Opolski 23:42,121

9.

Mateusz Gołdyn LKT Wyczół 23:42,565

10.

Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 25:00,183
Nie sklasyfikowany:
  Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski - 3 okr.
Najszybsze okrążenie (4): Maryniak - 2:18,462

<< 8 el. WSMP 1998 - Kamień Śląski] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [10 el. WSMP 1998 - Modlin >>