<< 4 el. WSMP 1998 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [6 el. WSMP 1998 - Poznań >>
Wyniki wyścigów: | ||||||
Grupa E: | ||||||
Trening: 1. Luciński - 1:34,588; 2. Kłosowski - 1:35,630; 3. Rafał Podolski - 1:36,357; 4. Lim - 1:37,918; 5. Szczęsny - 1:39,034; 6. Glinczewski - 1:39,259; 7. Robert Podolski - 1:40,805; 8. M. Kochański - 1:42,339; 9. Gil - 1:43,910; 10. Godula - 1:44,430; 11. W. Gąsecki - 1:44,454; 12. Leśniak - 1:45,016; 13. Skwarzyński - 1:45,275; 14. Sączyński - 1:45,328; 15. H. Kochański - 1:45,751; 16. Kaźmierczak - 1:45,861; 17. K. Wodziński - 1:46,396; 18. Wozowicz - 1:46,927; 19. Marcinkiewicz - 1:47,573; 20. Kaczmarek - 1:48,765; 21. A. Wodziński - 1:51,242; 22. Kamiński - 1:51,637; 23. Podsiadło - 1:54,411; 24. Górecki - 1:54,442; 25. Gajór - 1:55,555; 26. Grabowski - 1:55,864; 27. Żywicki - 2:03,202; 28. W. Podolski - 2:04,459; 29. Mazuro - bez czasu | ||||||
Wyścig (15 okr.): | ||||||
1. | Hanus Lim | (CZ) | Eufra 391-Opel | (kl. E-2000) | 25:19,657 (145,2 km/h) | |
2. | (1.*) | Ryszard Luciński | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Dallara F 394-Opel | kl. E-2000 | 25:19,791 |
3. | (2.*) | Tomasz Szczęsny | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Reynard 883-Volkswagen | 1. kl. E-1600 | 25:22,212 |
4. | (3.*) | Rafał Podolski | Automobilklub Kielecki | Reynard 913-Volkswagen | kl. E-2000 | 25:23,789 |
5. | (4.*) | Artur Glinczewski | Automobilklub Wielkopolski | Reynard 893-Volkswagen | kl. E-2000 | 25:49,129 |
6. | (5.*) | Robert Podolski | Automobilklub Kielecki | Eufra 391-Mugen | kl. E-2000 | 26:39,909 |
7. | (6.*) | Hieronim Kochański | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Łada | 2. kl. E-1600 | - 1 okr. |
8. | (7.*) | Wojciech Gąsecki | Automobilklub Szczeciński | Dallara F 389-BMW | kl. E-2000 | - 1 okr. |
9. | (8.*) | Janusz Sączyński | Automobilklub Morski | Estonia 25-Łada | 1. kl. E-1300 | - 1 okr. |
10. | (9.*) | Krzysztof Wodziński | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Van Diemen RF 95-Łada | 2. kl. E-1300 | - 1 okr. |
11. | (10.*) | Piotr Kaźmierczak | Automobilklub Krakowski | Estonia 21-Łada | 3. kl. E-1300 | - 1 okr. |
12. | (11.*) | Grzegorz Wozowicz | Stomil Dębica | Estonia 21-Łada | 3. kl. E-1600 | - 1 okr. |
13. | (12.*) | Maciej Marcinkiewicz | Hołowczyc Management - A. Olsztyński | Estonia 21-Łada | 4. kl. E-1300 | - 1 okr. |
14. | (13.*) | Jarosław Kamiński | Automobilklub Łódzki | Estonia 25-Łada | 5. kl. E-1300 | - 1 okr. |
15. | (14.*) | Jarosław Podsiadło | Automobilklub Kielecki | Estonia 21-Łada | 6. kl. E-1300 | - 1 okr. |
16. | (15.*) | Paweł Mazuro | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Promot 85-Łada | 7. kl. E-1300 | - 2 okr. |
17. | (16.*) | Andrzej Grabowski | Automobilklub Orski | Promot 85-Łada | 8. kl. E-1300 | - 2 okr. |
18. | (17.*) | Henryk Żywicki | Automobilklub Koszaliński | MTX 1-03-Łada | 9. kl. E-1300 | - 2 okr. |
19. | (18.*) | Wacław Podolski | Automobilklub Kielecki | Estonia 25-Łada | 4. kl. E-1600 | - 3 okr. |
* - miejsca w klasyfikacji Mistrzostw Polski | ||||||
Odpadli: | ||||||
7 okr. | Artur Skwarzyński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Łada | kl. E-1600 | (silnik) | |
6 okr. | Michał Gil | Automobilklub Kielecki | Estonia 21-Honda | kl. E-1600 | (silnik) | |
4 okr. | Andrzej Godula | Automobilklub Polski | Estonia 25-Łada | kl. E-1300 | (wał korbowy) | |
1 okr. | Maurycy Kochański | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Lancia | kl. E-1600 | (silnik) | |
Bohdan Leśniak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 21-Łada | kl. E-1300 | |||
Marcin Kaczmarek | Automobilklub Szczeciński | Promot 83-Łada | kl. E-1300 | |||
Andrzej Wodziński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Łada | kl. E-1300 | |||
Wojciech Górecki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 21-Łada | kl. E-1600 | |||
Robert Gajór | Automobilklub Morski | Estonia 21-Łada | kl. E-1300 | |||
Nie wystartował: | ||||||
Tadeusz Kłosowski | Automobilklub Szczeciński | Reynard 873-Volkswagen | kl. E-2000 | (uszczelka pod głowicą) | ||
Najszybsze okrążenie (7): Luciński - 1:36,677 | ||||||
Samochody turystyczne: | ||||||
Trening: 1. Dziurka - 1:42,632; 2. Tadeusz Myszkier - 1:45,436; 3. Tomasz Myszkier - 1:52,976; 4. Kostrzak - 1:53,162; 5. Baran - 1:59,181; 6. Kasztelan - 2:00,580; 7. X. Mielcarek - 2:01,937; 8. Michałowski - 2:02,121; 9. Dąbrowski - 2:02,226; 10. Bartkowiak - 2:02,319; 11. Fiedor - 2:02,342; 12. Gałecki - 2:02,367; 13. Podkalicki - 2:02,463; 14. Koziczak - 2:02,974; 15. Kleina - 2:03,093; 16. S. Mielcarek - 2:03,275; 17. M. Brymora - 2:04,280; 18. Doskocz - 2:04,751; 19. M. Majewski - 2:05,253; 20. Starnawski - 2:05,501; 21. H. Mandera - 2:06,298; 22. Kunicki - 2:09,866; 23. Grochowalski - 2:14,235; 24. Dyszy - 2:16,740; 25. Białowąs - 2:17,921; 26. Kozłowski - 2:20,452; 27. Namysł - 2:23,602 | ||||||
Wyścig (15 okr.): | ||||||
1. | Andrzej Dziurka | Alda - Automobilklub Polski | Alfa Romeo 155 TS | 1. kl. ST | 26:56,520 (136,5 km/h) | |
2. | Tadeusz Myszkier | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS Cosworth | 1. kl. H | 28:42,439 | |
3. | Tomasz Myszkier | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS Cosworth | 2. kl. H | - 1 okr. | |
4. | Stanisław Fiedor | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Honda Civic VTi | 1. kl. A-2000 | - 1 okr. | |
5. | Grzegorz Kozłowski | Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS 2000 | 2. kl. A-2000 | - 1 okr. | |
6. | Grzegorz Baran | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Renault Clio 16 S | 1. kl. N-2000 | - 1 okr. | |
7. | Henryk Mandera | Automobilklub Mysłowicki | Suzuki Swift GTi 16V | 1. kl. H-2000 | - 1 okr. | |
8. | Marcin Bartkowiak | Automobilklub Śląski | Renault Megane Coupe | 3. kl. H | - 1 okr. | |
9. | Marcin Kasztelan | Automobilklub Orski | Opel Astra GSi 16V | 2. kl. N-2000 | - 2 okr. | |
10. | Krzysztof Gałecki | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 4. kl. H | - 2 okr. | |
11. | Aleksander Michałowski | Automobilklub Lubelski | Renault Megane Coupe | 5. kl. H | - 2 okr. | |
12. | Marcin Brymora | Automobilklub Częstochowski | Honda Civic VTi | 3. kl. N-2000 | - 2 okr. | |
13. | Mariusz Podkalicki | Automobilklub Szczeciński | Renault Megane Coupe | 6. kl. H | - 2 okr. | |
14. | Sebastian Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Opel Astra GSi 16V | 4. kl. N-2000 | - 2 okr. | |
15. | Tomasz Dąbrowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Toyota Corolla MR 2 | 2. kl. H-2000 | - 2 okr. | |
16. | Jarosław Koziczak | Automobilklub Wielkopolski | Toyota Corolla MR 2 | 3. kl. H-2000 | - 2 okr. | |
17. | Waldemar Doskocz | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Peugeot 106 Rallye | 5. kl. N-2000 | - 2 okr. | |
18. | Miłosz Majewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Opel Kadett GSi 16V | 4. kl. H-2000 | - 2 okr. | |
19. | Jerzy Starnawski | Automobilklub Morski | Peugeot 106 Rallye | 6. kl. N-2000 | - 2 okr. | |
20. | Michał Kunicki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Suzuki Swift 1.3 | 5. kl. H-2000 | - 2 okr. | |
21. | Jerzy Dyszy | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 6. kl. H-2000 | - 3 okr. | |
Odpadli: | ||||||
4 okr. |
Mariusz Kostrzak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | BMW M3 E36 | (wahacz) | ||
Xawery Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Volkswagen Scirocco | ||||
Andrzej Kleina | Automobilklub Olsztyński | Ford Sierra RS 500 Cosworth | kl. H | (koło) | ||
Tomasz Grochowalski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Suzuki Swift GTi 16V | ||||
Wojciech Białowąs | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | kl. H-2000 | |||
Piotr Namysł | Volkswagen Scirocco | |||||
Najszybsze okrążenie (8): Dziurka - 1:44,295 | ||||||
Klasa A-1000: | ||||||
Trening: 1. Kałuża - 2:06,744; 2. Gawroński - 2:07,479; 3. Serbin - 2:08,207; 4. Wywiał - 2:08,635; 5. Litwinowicz - 2:08,736; 6. Bobrowski - 2:08,921; 7. Kiełkiewicz - 2:10,364; 8. Carzasty - 2:10,590; 9. Kaczmarek - 2:10,817; 10. Płaczek - 2:11,265; 11. M. Gąsecki - 2:13,623 | ||||||
Wyścig (12 okr.): | ||||||
1. | Paweł Kałuża | Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | 1. Puchar M plus M | 27:32,316 (106,8 km/h) | |
2. | Krzysztof Gawroński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 27:43,784 | ||
3. | Tomasz Wywiał | Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 2. Puchar M plus M | 27:45,518 | |
4. | Andrzej Bobrowski | Efektor - Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 3. Puchar M plus M | 27:59,630 | |
5. | Marcin Kaczmarek | M plus M - A. Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 4. Puchar M plus M | 28:10,821 | |
6. | Piotr Litwinowicz | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 5. Puchar M plus M | 28:11,074 | |
7. | Grzegorz Carzasty | Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento 900 | 29:06,981 | ||
8. | Adam Kiełkiewicz | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 6. Puchar M plus M | - 1 okr. | |
Odpadli m. in.: | ||||||
10 okr. |
Małgorzata Serbin | Car System Voss - A. Rzemieślnik | Fiat Cinquecento 900 | Puchar M plus M | (silnik) | |
Nie wystartował: | ||||||
Mirosław Gąsecki | Automobilklub Orski | Fiat Cinquecento 900 | Puchar M plus M | (skrzynia biegów) | ||
Najszybsze okrążenie (10): Kałuża - 2:14,964 |
<< 4 el. WSMP 1998 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [6 el. WSMP 1998 - Poznań >>