<< 8 el. WSMP 1997 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [2 el. WSMP 1998 - Poznań >>


16.05.1998 Poznań - 1 eliminacja WSMP

Grupa E:
Trening: 1. Luciński - 1:34,518; 2. Rafał Podolski - 1:35,998; 3. Szczęsny - 1:38,029; 4. Kłosowski - 1:38,496; 5. Glinczewski - 1:40,529; 6. Skwarzyński - 1:43,293; 7. W. Gąsecki - 1:45,447; 8. Banaszak - 1:45,809; 9. Gil - 1:46,004; 10. M. Kochański - 1:46,259; 11. Robert Podolski - 1:46,313; 12. H. Kochański - 1:46,319; 13. Marcinkiewicz - 1:46,967; 14. Leśniak - 1:47,037; 15. Godula - 1:47,097; 16. K. Wodziński - 1:47,814; 17. Sączyński - 1:50,367; 18. Kaźmierczak - 1:50,722; 19. A. Wodziński - 1:51,104; 20. Kaczmarek - 1:52,130; 21. Gajór - 1:54,271; 22. Podsiadło - 1:56,109; 23. Grabowski - 1:56,772; 24. Górecki - 2:17,852
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 24:58,330 (147,2 km/h)
2. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 25:23,962
3. Robert Podolski Automobilklub Kielecki Eufra 391-Mugen kl. E-2000 - 1 okr.
4. Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada 1. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
5. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 2. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
6. Krzysztof Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Van Diemen RF 95-Łada 3. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
7. Hieronim Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600 - 1 okr.
8. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 - 1 okr.
9. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Lancia kl. E-1600 - 1 okr.
10. Maciej Marcinkiewicz Automobilklub Olsztyński Estonia 21-Łada 4. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
11. Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 - 1 okr.
12. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada 5. m. w kl. E-1300 - 1 okr.
13. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 6. m. w kl. E-1300 - 2 okr.
Odpadli:

15 okr.

Tomasz Szczęsny Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen kl. E-1600 (zasilanie)

12 okr.

Artur Glinczewski Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-Volkswagen kl. E-2000 (uszczelka pod głowicą)

7 okr.

Ryszard Luciński Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 (silnik)

3 okr.

Marcin Banaszak Automobilklub Wielkopolski Banaszak 001-Łada kl. E-1300 (głowica)
  Artur Skwarzyński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600  
  Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada kl. E-1300  
  Marcin Kaczmarek Automobilklub Szczeciński Promot 83-Łada kl. E-1300  
  Robert Gajór Automobilklub Morski Estonia 21-Łada kl. E-1300  
  Jarosław Podsiadło Automobilklub Kielecki Estonia 21-Łada kl. E-1300  
  Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada kl. E-1300  
  Wojciech Górecki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1600  
Najszybsze okrążenie (10): Rafał Podolski - 1:37,730
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Dziurka - 1:43,529; 2. Tadeusz Myszkier - 1:43,966; 3. Tomasz Myszkier - 1:54,338; 4. Kostrzak; 5. X. Mielcarek - 1:55,478; 6. H. Mandera - 1:57,196; 7. Fiedor - 1:59,224; 8. N. Mandera - 2:00,748; 9. S. Mielcarek - 2:00,763; 10. Kozłowski - 2:00,809; 11. Koziczak - 2:00,966; 12. Doskocz - 2:01,835; 13. M. Brymora - 2:02,231; 14. Marek Kusiak - 2:04,128; 15. Baran - 2:04,453; 16. Dąbrowski - 2:05,111; 17. Kleina - 2:06,093; 18. Jaskłowski - 2:08,909; 19. Kunicki - 2:10,941; 20. M. Majewski - 2:11,699; 21. Umicević - 2:12,608; 22. Grochowalski - 2:13,104; 23. Starnawski - 2:13,319
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Tadeusz Myszkier Lotos - A. Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. m. w kl. H 26:56,135 (136,5 km/h)
2. Stanisław Fiedor A. Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 1. m. w kl. H-1600 - 1 okr.
3. Tomasz Myszkier Lotos - A. Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 2. m. w kl. H - 1 okr.
4. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 1. m. w kl. A-2000 - 1 okr.
5. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 1. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
6. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 2. m. w kl. N-2000 - 1 okr.
7. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki Toyota Carina E 3. m. w kl. H - 2 okr.
8. Waldemar Doskocz Alda - A. Rzemieślnik Warszawa Peugeot 106 Rallye 2. m. w kl. H-1600 - 2 okr.
9. Grzegorz Baran Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Clio 16 S 3. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
10. Tomasz Jaskłowski Browary Królewskie - Rzemieślnik Honda Civic VTi 4. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
11. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 1. m. w kl. H-2000 - 2 okr.
12. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 5. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
13. Michał Kunicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 3. m. w kl. H-1600 - 2 okr.
14. Tomasz Grochowalski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift GTi 16V 6. m. w kl. N-2000 - 2 okr.
Odpadli:

11 okr.

Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS kl. ST (półoś)

2 okr.

Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco kl. H-1600  
  Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 kl. H (tylny most)
  Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Suzuki Swift GTi 16V kl. H (półoś)
  Jarosław Koziczak Automobilklub Wielkopolski Toyota Corolla MR 2    
  Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe    
  Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 kl. H-2000  
  Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński Ford Sierra RS 500 Cosworth kl. H  
  Slavko Umicević   Honda CRX    
Najszybsze okrążenie (3): Tadeusz Myszkier - 1:42,925
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Kaczmarek - 2:07,732; 2. Serbin - 2:08,722; 3. Płaczek - 2:10,167; 4. Kałuża - 2:10,512; 5. Gawroński - 2:11,211; 6. Wywiał - 2:11,388; 7. Litwinowicz - 2:11,605; 8. Bobrowski - 2:12,555; 9. Carzasty - 2:13,645; 10. M. Gąsecki - 2:15,886; 11. Kiełkiewicz - 2:17,270; 12. Patan - 2:18,420; 13. Rutkowski - 2:29,087
Wyścig (12 okr. x 4,083 km = 48,996 km):
1. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 1. m. w P. M plus M 26:04,969 (112,8 km/h)
2. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   26:07,414
3. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 2. m. w P. M plus M 26:09,891
4. Marcin Kaczmarek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 3. m. w P. M plus M 26:10,063
5. Tomasz Płaczek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 4. m. w P. M plus M 26:11,111
6. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 5. m. w P. M plus M 26:36,532
7. Andrzej Bobrowski Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 6. m. w P. M plus M 26:39,840
8. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 7. m. w P. M plus M 27:06,148
9. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 8. m. w P. M plus M 27:41,028
10. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 9. m. w P. M plus M 27:43,637
11. Józef Rutkowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   - 1 okr.
Odpadli:
  Grzegorz Carzasty Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900    
Najszybsze okrążenie (8): Kałuża - 2:08,675
 
Puchar Renault Megane Coupe:
Trening: 1. S. Mielcarek - 1:59,180; 2. Szwagierczak - 1:59,555; 3. Bartkowiak - 1:59,604; 4. Podkalicki - 2:00,188; 5. Golec - 2:00,217; 6. Oczkowski - 2:00,496; 7. M. Ptak - 2:01,564; 8. Bednarek - 2:01,937; 9. Gałecki - 2:02,226; 10. Z. Brymora - 2:02,407; 11. W. Jankowski - 2:02,447; 12. Paradowski - 2:02,640; 13. Pinis - 2:02,669; 14. Matłacz - 2:02,769; 15. Szulc - 2:02,854; 16. Kudłaty - 2:02,863; 17. H. Mandera - 2:02,910; 18. Kisiel - 2:03,032; 19. Marek Kusiak - 2:03,774; 20. Trzeszczkowski - 2:03,903; 21. Słowiński - 2:04,967; 22. Tomaszewski - 2:04,976; 23. Kowalewski - 2:05,509; 24. Paja - 2:05,709; 25. Derczyński - 2:11,104; 26. Dziób - 2:13,764; 27. Michałowski - bez czasu
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski 30:17,258 (121,4 km/h)
2. Jakub Golec M. Pieluszyńska - Automobilklub Wielkopolski 30:20,835
3. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski 30:26,008
4. Zbigniew Szwagierczak Automobilklub Wielkopolski 30:41,628
5. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski 30:46,157
6. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński 30:53,208
7. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski 30:53,250
8. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:53,305
9. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski 30:56,403
10. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa 30:56,853
11. Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa 31:04,917
12. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski 31:10,213
13. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 31:12,356
14. Jan Matłacz Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 31:21,062
15. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński 31:22,302
16. Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski 31:35,033
17. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski 31:44,116
18. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski 31:46,141
19. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki 31:46,882
20. Andrzej Szulc Automobilklub Morski 31:47,378
21. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski 31:58,649
22. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 32:09,057
23. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski - 1 okr.
24. Józef Dziób Automobilklub Opolski - 1 okr.
Odpadli:
  Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski  
  Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki  
  Andrzej Słowiński Automobilklub Opolski  

tren.

Eugeniusz Zarzycki   (wypadek)
Najszybsze okrążenie (5): S. Mielcarek - 1:59,712
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Cołoszyński - 2:12,082; 2. Litwinowicz - 2:12,618; 3. Buks - 2:12,643; 4. Bekas - 2:12,653; 5. Turkiewicz - 2:12,683; 6. Karczewski - 2:12,862; 7. Caputa - 2:13,140; 8. Serbin - 2:13,414; 9. Czarnocki - 2:13,455; 10. Jeromin - 2:13,577; 11. Chojnacki - 2:13,871; 12. Płaczek - 2:14,241; 13. Kołomyjski - 2:14,324; 14. Matłacz - 2:15,313; 15. Herbeć - 2:15,445; 16. J. Majewski - 2:15,489; 17. Giziński - 2:15,636; 18. Nowicki - 2:15,939; 19. Hildebrański - 2:16,010; 20. Szczepanek - 2:16,151; 21. Galik - 2:16,229; 22. Solski - 2:16,265; 23. Bocheński - 2:16,608; 24. Zajdel - 2:17,257; 25. Winkiel - 2:18,279; 26. Poloński - 2:18,880; 27. Banaś - 2:19,216; 28. Puchaczewski - 2:19,878; 29. Krotoszyński - 2:20,107
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Wojciech Cołoszyński Autorex - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:31,142 (109,7 km/h)
2. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski 33:32,299
3. Wiktor Turkiewicz Automobilklub Wielkopolski 33:33,361
4. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski 33:35,053
5. Grzegorz Karczewski Automobilklub Wielkopolski 33:36,834
6. Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski 33:48,912
7. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki 33:50,703
8. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:50,985
9. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski 33:51,335
10. Jacek Chojnacki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:51,613
11. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:06,800
12. Małgorzata Serbin Car System Voss - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:07,419
13. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski 34:15,659
14. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski 34:15,805
15. Mirosław Giziński Automobilklub Opolski 34:22,514
16. Paweł Hildebrański Automobilklub Wielkopolski 34:26,702
17. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:27,762
18. Jan Matłacz Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:31,403
19. Maciej Bocheński Autoklub Rzemieślnik Warszawa 34:31,715
20. Sławomir Winkiel Automobilklub Wielkopolski 34:54,641
21. Michał Szczepanek Automobilklub Morski 34:56,677
22. Mariusz Solski Automobilklub Wielkopolski 34:57,729
23. Bartosz Banaś Automobilklub Wielkopolski 34:58,225
24. Rafał Puchaczewski Automobilklub Radomski 35:37,579

25.

Mariusz Zajdel Automobilklub Częstochowski 36:22,570
Odpadli:

14 okr.

Piotr Krotoszyński Automobilklub Orski (wypadek)
  Jan Herbeć Automobilklub Kędzierzyńsko-Kozielski  
  Piotr Galik Autoklub Rzemieślnik Warszawa  
  Dariusz Poloński Automobilklub Śląski  
Najszybsze okrążenie (14): Turkiewicz - 2:12,675
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Czyż - 2:18,697; 2. B. Ptak - 2:19,138; 3. Sierpowski - 2:19,701; 4. Maryniak - 2:19,742; 5. Pietruszyński - 2:19,828; 6. Melwiński - 2:20,027; 7. Pol - 2:20,066; 8. Mądry - 2:20,075; 9. Gołdyn - 2:22,251; 10. Niewczas - 2:22,764; 11. Rzemień - 2:22,810; 12. Olejnik - 2:23,034; 13. Ślązok - 2:23,616; 14. Mierzwa - 2:25,671
Wyścig (12 okr. x 4,083 km = 48,996 km):
1. Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 28:04,893 (104,7 km/h)
2. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 28:05,075
3. Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski 28:07,491
4. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski 28:08,218
5. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski 28:09,471
6. Tomasz Mądry Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński 28:22,441
7. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół 28:33,508
8. Rafał Rzemień Moto Car 93 Rzeszów 28:42,950
9. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński 28:55,308
10. Marcin Ślązok Automobilklub Śląski 29:15,240
11. Karol Mierzwa Automobilklub Wielkopolski 29:16,355
12. Łukasz Olejnik Automobilklub Opolski - 1 okr.
Odpadli:
  Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski  
  Adam Pol Automobilklub Śląski  
Najszybsze okrążenie (5): Sierpowski - 2:17,410

<< 8 el. WSMP 1997 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [2 el. WSMP 1998 - Poznań >>