<< 8 el. WSMP 1997 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [2 el. WSMP 1998 - Poznań >>


16.05.1998 Poznań - 1 eliminacja WSMP

Wyniki wyścigów:
 
Grupa E:
Trening: 1. Luciński - 1:34,518; 2. Rafał Podolski - 1:35,998; 3. Szczęsny - 1:38,029; 4. Kłosowski - 1:38,496; 5. Glinczewski - 1:40,529; 6. Skwarzyński - 1:43,293; 7. W. Gąsecki - 1:45,447; 8. Banaszak - 1:45,809; 9. Gil - 1:46,004; 10. M. Kochański - 1:46,259; 11. Robert Podolski - 1:46,313; 12. H. Kochański - 1:46,319; 13. Marcinkiewicz - 1:46,967; 14. Leśniak - 1:47,037; 15. Godula - 1:47,097; 16. K. Wodziński - 1:47,814; 17. Sączyński - 1:50,367; 18. Kaźmierczak - 1:50,722; 19. A. Wodziński - 1:51,104; 20. Kaczmarek - 1:52,130; 21. Gajór - 1:54,271; 22. Podsiadło - 1:56,109; 23. Grabowski - 1:56,772; 24. Górecki - 2:17,852
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 24:58,330 (147,2 km/h)
2. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 25:23,962
3. Robert Podolski Automobilklub Kielecki Eufra 391-Mugen kl. E-2000 - 1 okr.
4. Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada 1. kl. E-1300 - 1 okr.
5. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 2. kl. E-1300 - 1 okr.
6. Krzysztof Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Van Diemen RF 95-Łada 3. kl. E-1300 - 1 okr.
7. Hieronim Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600 - 1 okr.
8. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 - 1 okr.
9. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Lancia kl. E-1600 - 1 okr.
10. Maciej Marcinkiewicz Automobilklub Olsztyński Estonia 21-Łada 4. kl. E-1300 - 1 okr.
11. Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 - 1 okr.
12. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada 5. kl. E-1300 - 1 okr.
13. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 6. kl. E-1300 - 2 okr.
Odpadli:

15 okr.

Tomasz Szczęsny Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen kl. E-1600 (zasilanie)

12 okr.

Artur Glinczewski Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-Volkswagen kl. E-2000 (uszczelka pod głowicą)

7 okr.

Ryszard Luciński Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 (silnik)

3 okr.

Marcin Banaszak Automobilklub Wielkopolski Banaszak 001-Łada kl. E-1300 (głowica)
  Artur Skwarzyński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600  
  Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada kl. E-1300  
  Marcin Kaczmarek Automobilklub Szczeciński Promot 83-Łada kl. E-1300  
  Robert Gajór Automobilklub Morski Estonia 21-Łada kl. E-1300  
  Jarosław Podsiadło Automobilklub Kielecki Estonia 21-Łada kl. E-1300  
  Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada kl. E-1300  
  Wojciech Górecki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1600  
Najszybsze okrążenie (10): Rafał Podolski - 1:37,730
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Dziurka - 1:43,529; 2. Tadeusz Myszkier - 1:43,966; 3. Tomasz Myszkier - 1:54,338; 4. Kostrzak; 5. X. Mielcarek - 1:55,478; 6. H. Mandera - 1:57,196; 7. Fiedor - 1:59,224; 8. N. Mandera - 2:00,748; 9. S. Mielcarek - 2:00,763; 10. Kozłowski - 2:00,809; 11. Koziczak - 2:00,966; 12. Doskocz - 2:01,835; 13. M. Brymora - 2:02,231; 14. Marek Kusiak - 2:04,128; 15. Baran - 2:04,453; 16. Dąbrowski - 2:05,111; 17. Kleina - 2:06,093; 18. Jaskłowski - 2:08,909; 19. Kunicki - 2:10,941; 20. M. Majewski - 2:11,699; 21. Umicević - 2:12,608; 22. Grochowalski - 2:13,104; 23. Starnawski - 2:13,319
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Tadeusz Myszkier Lotos - A. Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. kl. H 26:56,135 (136,5 km/h)
2. Stanisław Fiedor A. Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 1. kl. H-1600 - 1 okr.
3. Tomasz Myszkier Lotos - A. Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 2. kl. H - 1 okr.
4. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 1. kl. A-2000 - 1 okr.
5. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 1. kl. N-2000 - 1 okr.
6. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 2. kl. N-2000 - 1 okr.
7. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki Toyota Carina E 3. kl. H - 2 okr.
8. Waldemar Doskocz Alda - A. Rzemieślnik Warszawa Peugeot 106 Rallye 2. kl. H-1600 - 2 okr.
9. Grzegorz Baran Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Clio 16 S 3. kl. N-2000 - 2 okr.
10. Tomasz Jaskłowski Browary Królewskie - Rzemieślnik Honda Civic VTi 4. kl. N-2000 - 2 okr.
11. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 1. kl. H-2000 - 2 okr.
12. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 5. kl. N-2000 - 2 okr.
13. Michał Kunicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 3. kl. H-1600 - 2 okr.
14. Tomasz Grochowalski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift GTi 16V 6. kl. N-2000 - 2 okr.
Odpadli:

11 okr.

Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS kl. ST (półoś)

2 okr.

Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco kl. H-1600  
  Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 kl. H (tylny most)
  Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Suzuki Swift GTi 16V kl. H (półoś)
  Jarosław Koziczak Automobilklub Wielkopolski Toyota Corolla MR 2    
  Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe    
  Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 kl. H-2000  
  Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński Ford Sierra RS 500 Cosworth kl. H  
  Slavko Umicević   Honda CRX    
Najszybsze okrążenie (3): Tadeusz Myszkier - 1:42,925
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Kaczmarek - 2:07,732; 2. Serbin - 2:08,722; 3. Płaczek - 2:10,167; 4. Kałuża - 2:10,512; 5. Gawroński - 2:11,211; 6. Wywiał - 2:11,388; 7. Litwinowicz - 2:11,605; 8. Bobrowski - 2:12,555; 9. Carzasty - 2:13,645; 10. M. Gąsecki - 2:15,886; 11. Kiełkiewicz - 2:17,270; 12. Patan - 2:18,420; 13. Rutkowski - 2:29,087
Wyścig (12 okr. x 4,083 km = 48,996 km):
1. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 1. Puchar M plus M 26:04,969 (112,8 km/h)
2. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   26:07,414
3. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 2. Puchar M plus M 26:09,891
4. Marcin Kaczmarek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 3. Puchar M plus M 26:10,063
5. Tomasz Płaczek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 4. Puchar M plus M 26:11,111
6. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 5. Puchar M plus M 26:36,532
7. Andrzej Bobrowski Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 6. Puchar M plus M 26:39,840
8. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 7. Puchar M plus M 27:06,148
9. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 8. Puchar M plus M 27:41,028
10. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 9. Puchar M plus M 27:43,637
11. Józef Rutkowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   - 1 okr.
Odpadli:
  Grzegorz Carzasty Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900    
Najszybsze okrążenie (8): Kałuża - 2:08,675
 
Puchar Renault Megane Coupe:
Trening: 1. S. Mielcarek - 1:59,180; 2. Szwagierczak - 1:59,555; 3. Bartkowiak - 1:59,604; 4. Podkalicki - 2:00,188; 5. Golec - 2:00,217; 6. Oczkowski - 2:00,496; 7. M. Ptak - 2:01,564; 8. Bednarek - 2:01,937; 9. Gałecki - 2:02,226; 10. Z. Brymora - 2:02,407; 11. W. Jankowski - 2:02,447; 12. Paradowski - 2:02,640; 13. Pinis - 2:02,669; 14. Matłacz - 2:02,769; 15. Szulc - 2:02,854; 16. Kudłaty - 2:02,863; 17. H. Mandera - 2:02,910; 18. Kisiel - 2:03,032; 19. Marek Kusiak - 2:03,774; 20. Trzeszczkowski - 2:03,903; 21. Słowiński - 2:04,967; 22. Tomaszewski - 2:04,976; 23. Kowalewski - 2:05,509; 24. Paja - 2:05,709; 25. Derczyński - 2:11,104; 26. Dziób - 2:13,764; 27. Michałowski - bez czasu
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:17,258 (121,4 km/h)
2. Jakub Golec M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:20,835
3. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski Renault Megane Coupe 30:26,008
4. Zbigniew Szwagierczak Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:41,628
5. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:46,157
6. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński Renault Megane Coupe 30:53,208
7. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:53,250
8. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 30:53,305
9. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:56,403
10. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 30:56,853
11. Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 31:04,917
12. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 31:10,213
13. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 31:12,356
14. Jan Matłacz Billex Łódź - A. Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 31:21,062
15. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński Renault Megane Coupe 31:22,302
16. Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 31:35,033
17. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 31:44,116
18. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski Renault Megane Coupe 31:46,141
19. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki Renault Megane Coupe 31:46,882
20. Andrzej Szulc Automobilklub Morski Renault Megane Coupe 31:47,378
21. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski Renault Megane Coupe 31:58,649
22. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 32:09,057
23. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe - 1 okr.
24. Józef Dziób Automobilklub Opolski Renault Megane Coupe - 1 okr.
Odpadli:
  Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe  
  Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Renault Megane Coupe  
  Andrzej Słowiński Automobilklub Opolski Renault Megane Coupe  

trening

Eugeniusz Zarzycki   Renault Megane Coupe (wypadek)
Najszybsze okrążenie (5): S. Mielcarek - 1:59,712
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Cołoszyński - 2:12,082; 2. Litwinowicz - 2:12,618; 3. Buks - 2:12,643; 4. Bekas - 2:12,653; 5. Turkiewicz - 2:12,683; 6. Karczewski - 2:12,862; 7. Caputa - 2:13,140; 8. Serbin - 2:13,414; 9. Czarnocki - 2:13,455; 10. Jeromin - 2:13,577; 11. Chojnacki - 2:13,871; 12. Płaczek - 2:14,241; 13. Kołomyjski - 2:14,324; 14. Matłacz - 2:15,313; 15. Herbeć - 2:15,445; 16. J. Majewski - 2:15,489; 17. Giziński - 2:15,636; 18. Nowicki - 2:15,939; 19. Hildebrański - 2:16,010; 20. Szczepanek - 2:16,151; 21. Galik - 2:16,229; 22. Solski - 2:16,265; 23. Bocheński - 2:16,608; 24. Zajdel - 2:17,257; 25. Winkiel - 2:18,279; 26. Poloński - 2:18,880; 27. Banaś - 2:19,216; 28. Puchaczewski - 2:19,878; 29. Krotoszyński - 2:20,107
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Wojciech Cołoszyński Autorex - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 33:31,142 (109,7 km/h)
2. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:32,299
3. Wiktor Turkiewicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:33,361
4. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:35,053
5. Grzegorz Karczewski Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:36,834
6. Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:48,912
7. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki Fiat Cinquecento Sporting 33:50,703
8. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 33:50,985
9. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:51,335
10. Jacek Chojnacki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 33:51,613
11. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:06,800
12. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Wa-wa Fiat Cinquecento Sporting 34:07,419
13. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:15,659
14. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:15,805
15. Mirosław Giziński Automobilklub Opolski Fiat Cinquecento Sporting 34:22,514
16. Paweł Hildebrański Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:26,702
17. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:27,762
18. Jan Matłacz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:31,403
19. Maciej Bocheński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:31,715
20. Sławomir Winkiel Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:54,641
21. Michał Szczepanek Automobilklub Morski Fiat Cinquecento Sporting 34:56,677
22. Mariusz Solski Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:57,729
23. Bartosz Banaś Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:58,225
24. Rafał Puchaczewski Automobilklub Radomski Fiat Cinquecento Sporting 35:37,579

25.

Mariusz Zajdel Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Sporting 36:22,570
Odpadli:

14 okr.

Piotr Krotoszyński Automobilklub Orski Fiat Cinquecento Sporting (wypadek)
  Jan Herbeć Automobilklub Kędzierzyńsko-Kozielski Fiat Cinquecento Sporting  
  Piotr Galik Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting  
  Dariusz Poloński Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento Sporting  
Najszybsze okrążenie (14): Turkiewicz - 2:12,675
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Czyż - 2:18,697; 2. B. Ptak - 2:19,138; 3. Sierpowski - 2:19,701; 4. Maryniak - 2:19,742; 5. Pietruszyński - 2:19,828; 6. Melwiński - 2:20,027; 7. Pol - 2:20,066; 8. Mądry - 2:20,075; 9. Gołdyn - 2:22,251; 10. Niewczas - 2:22,764; 11. Rzemień - 2:22,810; 12. Olejnik - 2:23,034; 13. Ślązok - 2:23,616; 14. Mierzwa - 2:25,671
Wyścig (12 okr. x 4,083 km = 48,996 km):
1. Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 28:04,893 (104,7 km/h)
2. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - A. Leszczyński Fiat Cinquecento 900 28:05,075
3. Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 28:07,491
4. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 28:08,218
5. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 28:09,471
6. Tomasz Mądry Lemacar Leszno - A. Leszczyński Fiat Cinquecento 900 28:22,441
7. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół Fiat Cinquecento 900 28:33,508
8. Rafał Rzemień Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento 900 28:42,950
9. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński Fiat Cinquecento 900 28:55,308
10. Marcin Ślązok Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 29:15,240
11. Karol Mierzwa Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 29:16,355
12. Łukasz Olejnik Automobilklub Opolski Fiat Cinquecento 900 - 1 okr.
Odpadli:
  Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski Fiat Cinquecento 900  
  Adam Pol Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900  
Najszybsze okrążenie (5): Sierpowski - 2:17,410

<< 8 el. WSMP 1997 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [2 el. WSMP 1998 - Poznań >>