<< 4 el. WSMP 1996 - Kamień Śląski] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1996] [1 el. WSMP 1997 - Poznań >>


28-29.09.1996 Biała Podlaska - 5 i 6 eliminacja WSMP

Klasa E-2000 + E-1600:

Trening: 1. Luciński - 1:54,200; 2. Szczęsny - 1:55,360; 3. Rafał Podolski - 1:56,830; 4. Gasenko - 1:58,790; 5. Skwarzyński - 1:59,609
I wyścig (12 okr. x 4,412 km = 52,944 km):
1. Tomasz Szczęsny Hollywood - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-VW 1. m. w kl. E-1600 23:23,712 (136,0 km/h)
2. Wiktor Gasenko PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Estonia 25-Łada 2. m. w kl. E-1600 23:25,509
3. Ryszard Luciński Castrol - Automobilklub Wielkopolski Reynard 913-VW   23:29,437
4. Hieronim Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 3. m. w kl. E-1600 25:01,639
5. Artur Skwarzyński Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 4. m. w kl. E-1600 25:17,238
6. Michał Idzior Automobilklub Beskidzki   5. m. w kl. E-1600  
7. Jerzy Fontański Automobilklub Częstochowski   6. m. w kl. E-1600  
           
  Mirosław Bednarski Automobilklub Kielecki   7. m. w kl. E-1600  
  Wacław Podolski Automobilklub Kielecki   8. m. w kl. E-1600  
II wyścig (12 okr. x 4,412 km = 52,944 km):
1. Artur Glinczewski Rafineria Gdańska - Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-VW 1. m. w kl. E-1600 23:33,106 (135,1 km/h)
2. Tomasz Szczęsny Hollywood - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-VW 2. m. w kl. E-1600 23:44,559
3. Artur Skwarzyński Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 3. m. w kl. E-1600 24:03,698
4. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 25-Lancia 4. m. w kl. E-1600 24:04,598
5. Robert Podolski Automobilklub Kielecki   5. m. w kl. E-1600  
6. Jarosław Podsiadło Automobilklub Kielecki   6. m. w kl. E-1600  
7. Michał Idzior Automobilklub Beskidzki   7. m. w kl. E-1600  
           
  Wacław Podolski Automobilklub Kielecki   8. m. w kl. E-1600  
Odpadli m. in.:

5 okr.

Ryszard Luciński Castrol - Automobilklub Wielkopolski Reynard 913-VW   (linka gazu)
 
Klasa E-1300:
Trening: 1. K. Wodziński - 2:00,330; 2. Godula - 2:00,713; 3. Podkalicki - 2:00,966
Wycofał się po treningu:
  Marcin Banaszak Automobilklub Wielkopolski Promot 83-Łada (silnik)
I wyścig (12 okr. x 4,412 km = 52,944 km):
1. Marek Nowak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada 25:02,531
2. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 25-Łada 25:04,655
3. Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada  
4. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński Estonia 25-Łada  
5. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada  
6. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Estonia 21-Łada  
7. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski    
8. Grzegorz Kamiński Automobilklub Toruński    
9. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński    
Odpadli m. in.:
  Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada (zwrotnica)
II wyścig (12 okr. x 4,412 km = 52,944 km):
1. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński Estonia 25-Łada 24:30,192
2. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 24:36,094
3. Marek Nowak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada 25:50,527
4. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada 50:50,940
5. Krzysztof Wodziński Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Promot 84-Łada 50:55,592
6. Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa    
7. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada  
8. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński    
9. Robert Gajór Automobilklub Morski    
10. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Estonia 21-Łada  
 
Klasa H:
Trening: 1. Dziurka - 1:57,673; 2. Federowicz - 1:58,159; 3. A. Polak - 1:58,983; 4. Tadeusz Myszkier - 2:03,372; 5. Mandera - 2:03,857; 6. M. Kusiak - 2:04,213
I wyścig (12 okr. x 4,412 km = 52,944 km):

1.

Andrzej Dziurka ALDA Motorsport - Automobilklub Polski Opel Astra GSi 16V 24:01,344 (132,5 km/h)

2.

Adam Polak Toyota / Castrol - Automobilklub Polski Toyota Celica GT4 24:06,221
3. Tadeusz Myszkier Rafineria Gdańska - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 24:36,004
4. Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Ford Escort RS Cosworth 25:07,198
5. Krzysztof Gałecki Rafineria Gdańska - Automobilklub Wielkopolski BMW M3 E30 25:22,195
6. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski BMW M3 E30 25:57,182
7. Grzegorz Baran Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Audi Quattro - 1 okr.
8. Andrzej Kleina Automobilklub Wielkopolski Ford Sierra RS 500 - 1 okr.
9. Henryk Mandera Automobilklub Wielkopolski Toyota Carina E - 1 okr.
10. Slavko Umicević Automobilklub Polski Honda CRX - 1 okr.
Odpadli m. in.:

3 okr.

Krzysztof Federowicz Rafineria Czechowice - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Ford Escort RS Cosworth (sprzęgło)
II wyścig (12 okr. x 4,412 km = 52,944 km):

1.

Andrzej Dziurka ALDA Motorsport - Automobilklub Polski Opel Astra GSi 16V 23:57,018 (132,9 km/h)

2.

Krzysztof Federowicz Rafineria Czechowice - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Ford Escort RS Cosworth 24:02,420
3. Adam Polak Toyota / Castrol - Automobilklub Polski Toyota Celica GT4 24:09,930
4. Tadeusz Myszkier Rafineria Gdańska - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 24:14,631
5. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski BMW M3 E30 24:36,032
6. Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Ford Escort RS Cosworth 24:41,314
7. Krzysztof Gałecki Rafineria Gdańska - Automobilklub Wielkopolski BMW M3 E30 25:02,506
8. Henryk Mandera Automobilklub Wielkopolski Toyota Carina E 25:21,121
9. Grzegorz Baran Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Audi Quattro - 1 okr.
10. Slavko Umicević Automobilklub Polski Honda CRX - 1 okr.
 
Klasa A-1000:
I wyścig (10 okr. x 4,412 km = 44,120 km):
1. Marek Oczkowski PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 23:30,171
2. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 23:45,504
3. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 24:10,655
4. Krzysztof Dunat Automobilklub Beskidzki Fiat Cinquecento 900 24:22,426
5. Mariusz Borczyk Automobilklub Małopolski Fiat Cinquecento 900 24:32,082
6. Michał Pelec-Alexandrowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 24:37,693
7. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900  
8. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
9. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa    
10. Marek Kujawa Automobilklub Wielkopolski    
II wyścig (10 okr. x 4,412 km = 44,120 km):
1. Marek Oczkowski PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 23:09,455
2. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 23:17,612
3. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 23:30,035
4. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 24:21,682
5. Mariusz Borczyk Automobilklub Małopolski Fiat Cinquecento 900 24:26,659
6. Krzysztof Dunat Automobilklub Beskidzki Fiat Cinquecento 900 25:05,929
7. Marek Kujawa Automobilklub Wielkopolski    
8. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski    
9. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa    
 
Puchar Cinquecento Sporting:
I wyścig (10 okr. x 4,412 km = 44,120 km):
1. Wojciech Cołoszyński Autorex / Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 23:47,003
2. Jakub Golec ACM Mari Car / PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski 23:47,383
3. Zbigniew Szwagierczak Pol Car - Automobilklub Wielkopolski 23:55,320
4. Sebastian Lewandowski Autorex / Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 23:55,541
5. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 23:55,889
6. Adam Tuszyński Brus Auto / Polmozbyt SA - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 23:56,256
7. Andrzej Węglarz Automobilklub Tarnobrzeski 23:57,526
8. Sebastian Mielcarek PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski 23:57,996
9. Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa 24:12,246
10. Tomasz Krukowski Automobilklub Kielecki 24:17,275
II wyścig (10 okr. x 4,412 km = 44,120 km):
1. Wojciech Cołoszyński Autorex / Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 23:35,351
2. Adam Tuszyński Brus Auto / Polmozbyt SA - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 23:35,908
3. Sebastian Lewandowski Autorex / Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 23:44,777
4. Jakub Golec ACM Mari Car / PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski 23:44,789
5. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 23:47,389
6. Andrzej Węglarz Automobilklub Tarnobrzeski 23:54,729
7. Zbigniew Szwagierczak Pol Car - Automobilklub Wielkopolski 24:04,694
8. Tomasz Płaczek Automobilklub Wielkopolski 24:09,733
9. Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa 24:15,627
10. Jan Matłacz Autoklub Rzemieślnik Warszawa 24:15,925
 
Puchar Cinquecento:
I finał A (10 okr. x 4,412 km = 44,120 km):
1. Grzegorz Grzyb Moto Car 93 Rzeszów 25:54,404
2. Maciej Ptak Automobilklub Radomski 25:56,839
3. Michał Tuszyński Brus Auto Polmozbyt SA - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 26:11,450

4.

Jakub Pietruszyński PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski 26:12,307
5. Artur Czyż Automobilklub Wielkopolski 26:13,131
6. Marek Szymczyk Autoklub Rzemieślnik Warszawa 26:18,004
7. Marcin Kaczmarek PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski 26:18,482
8. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski 26:20,005
9. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski 26:22,735
10. Jerzy Kusiak Automobilklub Rzeszowski 26:28,051
Odpadli m. in.:
  Wiktor Turkiewicz Automobilklub Wielkopolski (wał napędowy)
II finał A (9 okr. x 4,412 km = 39,708 km):
1. Grzegorz Grzyb Moto Car 93 Rzeszów 22:21,395
2. Artur Czyż Automobilklub Wielkopolski 22:22,281
3. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - Automobilklub Kaliski 22:30,235

4.

Maciej Ptak Automobilklub Radomski 22:35,005
5. Aleksander Bubel Automobilklub Dolnośląski 22:35,591
6. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa 22:36,976
7. Andrzej Spława-Neyman Autoklub Rzemieślnik Warszawa 22:40,253
8. Marek Szymczyk Autoklub Rzemieślnik Warszawa 22:42,805
9. Jerzy Kusiak Automobilklub Rzeszowski 22:43,500
10. Michał Tuszyński Brus Auto Polmozbyt SA - Autoklub Rzemieślnik Warszawa 22:51,821

<< 4 el. WSMP 1996 - Kamień Śląski] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1996] [1 el. WSMP 1997 - Poznań >>