<< Międzynarodowy Rejd Samochodowy 1923] [Strona główna] [Rajdy] [Polski Raid Samochodowy 1925 >>
Dystans: 2483 km.
Trasa:
- I etap (7.07): Warszawa, Radzymin, Białowieża, Prużany,
Kobryń, Zamość;
- II etap (8.07): Zamość, Zakopane;
- III etap (9.07): Morskie Oko, Kraków (rynek);
- IV etap (10.07): Kraków, Katowice, Huta Laury, Siemianowice,
Birkenheim, Szarley, Piekary, Świerklaniec, Częstochowa,
Kłobuck, Wieluń, Poznań;
- V etap (11.07): Poznań, Bydgoszcz, Tuchola, Kartuzy, Wejherowo,
Puck;
- VI etap (12.07): Puck, Sopoty, Gdańsk, Tczew, Gniew,
Grudziądz, Dobrzyń, Rypin, Sierpc, Płońsk, Jabłonna,
Warszawa.
Klasyfikacja generalna: | ||||
1. | Henryk Liefeldt | Austro-Daimler | 1 pkt. k. | |
2. | Charles Betaque (A) | Austro-Daimler | 2 pkt. k. | |
3. | Josef Vermirovsky (CS) | Tatra 11 | 4 pkt. k. | |
4. | Mathias Derdak (A) | Austro-Daimler | 5 pkt. k. | |
4. | Gustaw Janssens (B) | Minerva | 5 pkt. k. | |
4. | Euzebiusz Dzierliński | O. M. | 5 pkt. k. | |
7. | Włodzimierz Zeydowski | Minerva | 7 pkt. k. | |
7. | A. Mittelmuller (CS) | Tatra | 7 pkt. k. | |
9. | Władysław Mrajski | O. M. | 12 pkt. k. | |
10. | Płoszajski | Steyr | 14 pkt. k. | |
11. | Szymkowiak | O. M. | 63 pkt. k. | |
12. | Taubner | Chevrolet | 70 pkt. k. | |
13. | K. Weyhert | Buick | 71 pkt. k. | |
14. | Nowakowski | Fiat | 77,5 pkt. k. | |
15. | E. Uleniecki | Salmson | 883 pkt. k. | |
Niesklasyfikowani (niedozwolona obca pomoc): |
||||
St. Dobrowolski | Buick | |||
F. Hazelka | Tatra | |||
Bolowicz | Laurin & Klement | |||
Odpadli: |
||||
Szbowicz | Buick | |||
T. Winnicki | Itala | |||
? | Essex-Dembord | |||
Musch | O. M. Sup. | |||
A. Bergman | Talbot | |||
? | Mathis | |||
Ginsberg | Salmson | |||
Wystartowało 25 kierowców, ukończyło rajd 18, sklasyfikowano 15. |
Źródła:
- Materiały: Grzegorz Chyła (Rajd Polski), Mirek:)
- Rajd Polski 1960 - Regulamin
- Wikipedia
<< Międzynarodowy Rejd Samochodowy 1923] [Strona główna] [Rajdy] [Polski Raid Samochodowy 1925 >>