<< RMPST 1994] [Strona główna] [Rajdy terenowe] [RMPST 1996 >>


Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych 1995

19-21.05.1995

1 eliminacja RMPST Gorzów  

27-28.05.1995

2 eliminacja RMPST Rajd Karkołom 6  

24-25.06.1995

3 eliminacja RMPST 22. Polskie Safari  

7-9.07.1995

4 eliminacja RMPST Łódź  

9-10.09.1995

5 eliminacja RMPST Gorzów  

29.09-1.10.1995

6 eliminacja RMPST Autotraper Rally  

13-14.10.1995

7 eliminacja RMPST Grójec  

4-5.11.1995

8 eliminacja RMPST
Rajd międzynarodowy
10. Rajd Jelcza (RMPST)
10. Rajd Jelcza (rajd międzynarodowy)
Lista startowa

Klasyfikacje Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych 1995

Klasyfikacja generalna: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Piotr Małuszyński Autotraper Łódź Scout 4x4 15 20 20 15 10 20     100
2. Stanisław Lisowski
Piotr Binaś
Automobilklub Gorzowski Merlis 3000   15 12 12 20 8 12 20 99
3. Dariusz Andrzejewski
Edward Nowicki
Autoklub Rzemieślnik Warszawa Jeep Wrangler 2 4   20 15 12 20 10 83
4. Maciej Majchrzak
Paweł Broncher
Autotraper Łódź Mitsubishi Pajero 20 1     12 15 8 15 71
5. Mariusz Laskowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Jeep Wrangler     15   8 10 15   48
6. Piotr Beaupre
Jacek Lisicki
Autotraper Łódź Mitsubishi Pajero     10 8 1 4 1 12 36
7. Wojciech Mętel Autotraper Łódź Toyota Land Cruiser 8 10 8       4   30
8. Andrzej Dudziak Automobilklub Dolnośląski GAZ 69 1 6 2 6 3 1   6 25
9. Jerzy Dębski Automobilklub Gorzowski Mercedes 280 G 3 2 6 10     3   24
10. Jacek Dmochowski Autotraper Łódź Mitsubishi Pajero 12 3   2,5 6       23,5
11. Henryk Lisowski
Maciej Szykuła
Automobilklub Gorzowski Willys MB 6 12     2       20
12. Roman Uchański
Jarosław Uchański
Automobilklub Gorzowski Willys MB   8 3 4 4       19
13. Piotr Cholaś Autotraper Łódź Suzuki Samurai 10   4           14
14. Tomasz Recław Autoklub Rzemieślnik Warszawa Land Rover           6 6   12
15. Tomasz Lisowski Automobilklub Gorzowski Daihatsu             10   10
15. Mieczysław Bojgen Autotraper Łódź Scout 4x4       1   3 2 4 10
17. Jaroslav Buchar
Josef Vlk
Automobilklub Dolnośląski UAZ 469               8 8
18. Jacek Paśkiewicz Automobilklub Gorzowski GAZ 69               4 4
18. Stefan Jarkowski Automobilklub Gorzowski Willys MB 4               4
20. Roman Flaga Automobilklub Krakowski Łada Niva               3 3
21. Sławomir Chłoń Autoklub Rzemieślnik Warszawa GAZ 67       2,5         2,5
22. Leszek Czajkowski Automobilklub Polski GAZ 69           2     2
23. Jacek Piwowarski Automobilklub Krakowski GAZ 69     1           1
 
Klasa O: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Stanisław Lisowski
Piotr Binaś
Automobilklub Gorzowski Merlis 3000   6 6 (4) 9 (4) 9 9 39
2. Piotr Małuszyński Autotraper Łódź Scout 4x4 6 9 9 6 (4) 9     39
3. Maciej Majchrzak
Paweł Broncher
Autotraper Łódź Mitsubishi Pajero 9 (1)     6 6 4 6 31
4. Wojciech Mętel Autotraper Łódź Toyota Land Cruiser 4 3 4       2   13
5. Roman Uchański
Jarosław Uchański
Automobilklub Gorzowski Willys MB 1 2 3 1 3       10
6. Tomasz Lisowski Automobilklub Gorzowski Daihatsu     2     1 6   9
7. Henryk Lisowski
Maciej Szykuła
Automobilklub Gorzowski Willys MB 3 4     2       9
8. Mieczysław Bojgen Autotraper Łódź Scout 4x4         1 2 1 4 8
9. Tomasz Recław Autoklub Rzemieślnik Warszawa Land Rover           3 3   6
10. Eliza Kordyl Automobilklub Gorzowski GAZ 69 AM     1           1
 
Klasa S2: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Dariusz Andrzejewski
Edward Nowicki
Autoklub Rzemieślnik Warszawa Jeep Wrangler (3) 9   9 9 9 9 (6) 45
2. Mariusz Laskowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Jeep Wrangler   2 9   6 6 6   29
3. Piotr Beaupre
Jacek Lisicki
Autotraper Łódź Mitsubishi Pajero     6   3 4 3 9 25
4. Jacek Dmochowski Automobilklub Gorzowski Mitsubishi Pajero 9 6     4       19
5. Jerzy Dębski Automobilklub Gorzowski Mercedes 280 G 4 4 4 3 (2) (3) 4   19
6. Jerzy Kociński Autotraper Łódź Mercedes 280 G   3 1     2     6
 
Klasa S1: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Izabela Skuza Automobilklub Gorzowski Daihatsu       9 1   2   12
2. Piotr Cholaś Autotraper Łódź Suzuki Samurai 6   3           9
3. Roman Flaga Automobilklub Krakowski Łada Niva           1   4 5
 
Klasa P: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Andrzej Dudziak Automobilklub Dolnośląski GAZ 69 9 9 9 9 9 (6)   (6) 45
2. Jaroslav Buchar
Josef Vlk
Automobilklub Dolnośląski UAZ 469 4 (1)   3 (3) 4 6 9 26
3. Jacek Paśkiewicz Automobilklub Gorzowski GAZ 69 6     4 4 3 (2) 4 21
4. Arkadiusz Sąsara Automobilklub Polski GAZ 67 1 2 6   6 (1) 3   18
5. Leszek Czajkowski Automobilklub Polski GAZ 69 3 3       9     15
6. Mieczysław Kaplita Automobilklub Gorzowski Willys MB   6 3       4   13
7. Roland Kania Automobilklub Opolski GAZ 69 M   4 2 2 1   1   10
8. Sławomir Chłoń Autoklub Rzemieślnik Warszawa GAZ 67       6         6
9. Wiesław Bukowski Automobilklub Gorzowski Willys MB     4   2       6
10. Krzysztof Wychowaniec Automobilklub Polski GAZ 69     1     2     3
 
Klasa C: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Maciej Kalinowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa GAZ 46 MAW         9 9     18
2. Dieter Chojnacki
Brygida Chojnacki
Automobilklub Gorzowski Jeep 151 M         6 6     12
 
Klasyfikacja klubowa: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Automobilklub Gorzowski 9 9 6 9 9 4 6 4 56
2. Autoklub Rzemieślnik Warszawa 6 4 4 6 6 9 9 3 47
3. Autotraper Łódź   6 9 3 4 6   9 37
4. Automobilklub Dolnośląski       4       6 10
 
Pogrubioną czcionką wyróżniono zawodników, którym przyznano tytuły Mistrzów i Wicemistrzów Polski

Eliminacje: 1 - Gorzów, 2 - R. Karkołom, 3 - Polskie Safari, 4 - Łódź, 5 - Gorzów, 6 - Autotraper, 7 - Grójec, 8 - R. Jelcza (I etap)


Podział na klasy samochodów startujących w RMPST:
- klasa O - otwarta - samochody terenowe z dozwolonym bardzo dużym zakresem przeróbek.
- klasa S2 - samochody seryjne z silnikami powyżej 1600 cm3
- klasa S1 - samochody seryjne z silnikami o pojemności do 1600 cm3
W samochodach seryjnych można dokonywać przeróbek dotyczących kół, amortyzatorów, skrzyni biegów, reduktora oraz osprzętu silnika.
- klasa P - popularna - samochody GAZ, UAZ, Willys, Muscel. Regulamin wymieniał typy silników jakie można było w nich montować poza oryginalnymi.
- klasa C - ciężka - samochody wyprodukowane do 1950 roku o ciężarze własnym powyżej 2100 kg, oraz wyprodukowane później o ciężarze powyżej 3500 kg.

System punktacji:
Punkty w klasyfikacji generalnej przyznawano za 10 pierwszych miejsc według systemu: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1. Punkty w klasach oraz klasyfikacjach zespołowych przyznawano za 6 pierwszych miejsc według klucza: 9-6-4-3-2-1.
Do końcowej klasyfikacji generalnej zaliczano zawodnikom 7 najlepszych wyników. Do końcowej punktacji w klasach przyznawano zawodnikom 5 najlepszych wyników.


Źródła:
- jelczrally.prv.pl
- Materiały: Grzegorz Chyła (Rajd Jelcza), Mirek:)
- Motor 1995
- rmpst.org
- Sport 1995
- "Wielkie ściganie 1995" - Mirosław Rutkowski


<< RMPST 1994] [Strona główna] [Rajdy terenowe] [RMPST 1996 >>