<< RSMP 1996] [Strona główna] [Rajdy] [RSMP 1997 - filmy] [RSMP 1998 >>
21-22.02.1997 | 1 eliminacja RSMP | 11. Zimowy Rajd Dolnośląski | Lista | |
24-26.04.1997 | 2 eliminacja RSMP | 22. Rajd Krakowski | Lista | |
15-17.05.1997 | 3 eliminacja RSMP | 25. Rajd Elmot | Lista | |
12-14.06.1997 | 4 eliminacja RSMP | 54. Rajd Polski | Lista | |
18-20.07.1997 | 5 eliminacja RSMP | 23. Rajd Kormoran | Lista | |
4-6.09.1997 | 6 eliminacja RSMP | 29. Rajd Tatry (SK) | Lista | |
19-20.09.1997 | 7 eliminacja RSMP | 45. Rajd Wisły | Filmy | |
9-11.10.1997 | 8 eliminacja RSMP | 17. Rajd Karkonoski | Lista |
Waldemar Doskocz Robert Gryczyński Robert Herba Bogdan Herink Krzysztof Hołowczyc |
Janusz Kulig Leszek Kuzaj Paweł Przybylski Wiesław Stec Piotr Świeboda |
Klasyfikacja generalna: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||||||
1. | Janusz Kulig Jarosław Baran |
Renault / PBI Bank - A. Krakowski | Renault Maxi Megane | 3 | 15 | 20 | 20 | 12 | 15 | 85 | |||||
2. | Robert
Gryczyński Tadeusz Burkacki |
Toyota / Castrol - A. Śląski | Toyota Celica GT-Four; Toyota Celica Turbo 4WD | 15 | 12 | 15 | 20 | 20 | 82 | ||||||
3. | Piotr
Świeboda Andrzej Górski |
Tedex - A. Rzemieślnik Warszawa | Mitsubishi Lancer RS Evo III | 8 | 8 | 12 | 12 | 20 | 60 | ||||||
4. | Leszek Kuzaj Artur Skorupa |
Exol - Automobilklub Krakowski | Mitsubishi Lancer RS Evo III / IV | 10 | 2 | 10 | 10 | 15 | 12 | 59 | |||||
5. | Jarosław Pineles Maciej Wodniak |
Automobilklub
Śląski Automobilklub Krakowski |
Mitsubishi Lancer RS Evo III | 2 | 4 | 15 | 8 | 8 | 8 | 12 | 57 | ||||
6. | Krzysztof Hołowczyc Maciej Wisławski |
Stomil Olsztyn / Mobil - A. Olszyński | Subaru Impreza 555 | 20 | 15 | 20 | 55 | ||||||||
7. | Robert Herba | Tedex - Automobilklub Polski | Mitsubishi Lancer RS Evo III; Toyota Celica Turbo 4WD | 12 | 10 | 10 | 15 | 47 | |||||||
8. | Dariusz Burkat | Tedex - Automobilklub Krakowski | Mitsubishi Lancer RS Evo III / IV; Toyota Celica Turbo 4WD | 10 | 10 | 15 | 35 | ||||||||
9. | Jerzy Wierzbołowski | Automobilklub Dolnośląski | Ford Escort RS Cosworth; Ford Sierra Cosworth | 2 | 4 | 1 | 8 | 6 | 10 | 31 | |||||
10. | Wiesław Stec | Mobil Oil - Automobilklub Lubelski | Mitsubishi Lancer RS Evo III | 4 | 6 | 2 | 6 | 10 | 2 | 30 | |||||
11. | Bartłomiej Baniowski | Aquila / FOX - A. Krakowski | Subaru Impreza WRX | 10 | 3 | 12 | 25 | ||||||||
12. | Adam Magaczewski Andrzej Białowąs |
Texaco / Promex - A. Śląski | Ford Escort RS Cosworth | 8 | 6 | 3 | 17 | ||||||||
13. | Tomasz Kuchar | Tedex - Automobilklub Dolnośląski | Opel Astra GSi 16V | 6 | 6 | 2 | 14 | ||||||||
14. | Wojciech Zaborowski | Automobilklub Olszyński | Opel Astra GSi 16V | 1 | 4 | 8 | 13 | ||||||||
15. | Łukasz Sztuka | Automobilklub Cieszyński | Nissan Sunny GTi 16V | 4 | 4 | 3 | 11 | ||||||||
16. | Zbigniew Stec | Automobilklub Lubelski | Mitsubishi Lancer RS Evo III / IV | 1 | 3 | 4 | 8 | ||||||||
17. | Tomasz Czopik | Automobilklub Krakowski | Honda Civic VTi | 1 | 3 | 3 | 7 | ||||||||
18. | Jacek Jerschina Artur Orlikowski |
|
Peugeot 106 Kit Car | 6 | 6 | ||||||||||
19. | Cezary Zaleski Krzysztof Rzucidło |
Automobilklub Polski | Skoda Felicia; Skoda Favorit 136 L | 4 | 4 | ||||||||||
20. | Krzysztof Tercjak | Automobilklub Dolnośląski | Ford Escort RS Cosworth | 3 | 3 | ||||||||||
21. | Krzysztof Wołkowyski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Clio Williams; Renault Clio 16V | 2 | 2 | ||||||||||
21. | Marek Skrzypkowski Adam Balawajder |
Automobilklub Krakowski | Fiat Cinquecento Abarth | 2 | 2 | ||||||||||
23. | Jan Kościuszko Janusz Bronikowski |
Chłopskie Jadło - A. Krakowski | Renault Maxi Clio; Renault Clio Williams | 1 | 1 | 2 | |||||||||
23. | Mariusz Ficoń Sławomir Mieszkowski |
|
Fiat Cinquecento Abarth | 1 | 1 | 2 | |||||||||
Grupa N: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||||||
1. | Leszek Kuzaj Artur Skorupa |
Exol - Automobilklub Krakowski | Mitsubishi Lancer RS Evo III / IV | 9 | 2 | 6 | 9 | 6 | 9 | 41 | |||||
2. | Piotr
Świeboda Andrzej Górski |
Tedex - A. Rzemieślnik Warszawa | Mitsubishi Lancer RS Evo III | 6 | 9 | 6 | 9 | 9 | 39 | ||||||
3. | Jarosław
Pineles Maciej Wodniak |
Automobilklub
Śląski Automobilklub Krakowski |
Mitsubishi Lancer RS Evo III | 2 | 4 | 9 | 4 | 6 | 4 | 6 | 35 | ||||
4. | Wiesław Stec | Mobil Oil - Automobilklub Lubelski | Mitsubishi Lancer RS Evo III | 3 | 6 | 2 | 4 | 3 | 1 | 19 | |||||
5. | Robert Herba Dariusz Burkat |
Automobilklub
Polski Automobilklub Krakowski |
Mitsubishi Lancer RS Evo III | 6 | 9 | 15 | |||||||||
6. | Bartłomiej Baniowski | Aquila / FOX - A. Krakowski | Subaru Impreza WRX | 4 | 3 | 4 | 11 | ||||||||
7. | Tomasz Kuchar | Tedex - Automobilklub Dolnośląski | Opel Astra GSi 16V | 3 | 2 | 4 | 9 | ||||||||
8. | Zbigniew Stec | Automobilklub Lubelski | Mitsubishi Lancer RS Evo III / IV | 1 | 3 | 3 | 7 | ||||||||
9. | Wojciech Zaborowski | Automobilklub Olszyński | Opel Astra GSi 16V | 1 | 1 | 3 | 5 | ||||||||
10. | Łukasz Sztuka | Automobilklub Cieszyński | Nissan Sunny GTi 16V | 2 | 1 | 2 | 5 | ||||||||
11. | Wojciech Musiał | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 3 | 3 | ||||||||||
12. | Krzysztof Wołkowyski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Clio Williams; Renault Clio 16V | 2 | 2 | ||||||||||
13. | Marcin Turski Jacek Sciciński |
Castrol / Dominet - Rzemieślnik | Fiat Cinquecento Sporting | 2 | 2 | ||||||||||
14. | Tomasz Ratajczyk Mariusz Sobczak |
Automobilklub Dolnośląski | Volkswagen Golf GTi 16V | 1 | 1 | ||||||||||
15. | Jacek Sikora Marek Kaczmarek |
|
Fiat Cinquecento Sporting | 1 | 1 | ||||||||||
16. | Tomasz Paluch | Automobilklub Karkonoski | Fiat Cinquecento Sporting | 1 | 1 | ||||||||||
Formuła 2: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||||||
1. | Janusz Kulig Jarosław Baran |
Renault / PBI Bank - A. Krakowski | Renault Maxi Megane | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 54 | |||||
2. | Wojciech Zaborowski | Automobilklub Olszyński | Opel Astra GSi 16V | 6 | 6 | 4 | 6 | 9 | 31 | ||||||
3. | Tomasz Kuchar | Tedex - Automobilklub Dolnośląski | Opel Astra GSi 16V | 2 | 6 | 2 | 9 | 2 | 21 | ||||||
4. | Łukasz Sztuka | Automobilklub Cieszyński | Nissan Sunny GTi 16V | 4 | 6 | 4 | 14 | ||||||||
5. | Tomasz Ratajczyk Mariusz Sobczak |
Automobilklub Dolnośląski | Volkswagen Golf GTi 16V | 4 | 4 | 3 | 2 | 13 | |||||||
6. | Jan Kościuszko Janusz Bronikowski |
Chłopskie Jadło - A. Krakowski | Renault Maxi Clio; Renault Clio Williams | 3 | 6 | 3 | 12 | ||||||||
7. | Krzysztof Wołkowyski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Clio Williams; Renault Clio 16V | 1 | 3 | 6 | 10 | ||||||||
8. | Tomasz Czopik | Automobilklub Krakowski | Honda Civic VTi | 3 | 4 | 3 | 10 | ||||||||
9. | Jacek Jerschina Artur Orlikowski |
|
Peugeot 106 Kit Car | 1 | 6 | 7 | |||||||||
10. | Mariusz Ficoń Sławomir Mieszkowski |
|
Fiat Cinquecento Abarth | 2 | 2 | 2 | 1 | 7 | |||||||
11. | Damian Gielata Maciej Baran |
Automobilklub Krakowski | Skoda Felicia LX | 3 | 1 | 1 | 5 | ||||||||
12. | Marek Skrzypkowski Adam Balawajder |
Automobilklub Krakowski | Fiat Cinquecento Abarth | 1 | 3 | 4 | |||||||||
13. | Cezary Zaleski Krzysztof Rzucidło |
Automobilklub Polski | Skoda Felicia; Skoda Favorit 136 L | 4 | 4 | ||||||||||
14. | Adam Wrocławski | Automobilklub Śląski | Opel Astra GSi 16V | 4 | 4 | ||||||||||
15. | Waldemar Malinowski | Automobilklub Polski | Opel Astra GSi 16V | 1 | 1 | ||||||||||
16. | Mariusz Mszyca | Automobilklub Dolnośląski | Opel Astra GSi 16V | 1 | 1 | ||||||||||
Klasa A-8: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||||||
1. | Janusz Kulig Jarosław Baran |
Renault / PBI Bank - A. Krakowski | Renault Maxi Megane | 3 | 6 | 9 | 9 | 4 | 6 | 37 | |||||
2. | Robert
Gryczyński Tadeusz Burkacki |
Toyota / Castrol - A. Śląski | Toyota Celica GT-Four; Toyota Celica Turbo 4WD | 6 | 4 | 6 | 9 | 9 | 34 | ||||||
3. | Krzysztof Hołowczyc Maciej Wisławski |
Stomil Olsztyn / Mobil - A. Olszyński | Subaru Impreza 555 | 9 | 6 | 9 | 24 | ||||||||
4. | Jerzy Wierzbołowski | Automobilklub Dolnośląski | Ford Escort RS Cosworth; Ford Sierra Cosworth | 3 | 3 | 2 | 4 | 6 | 18 | ||||||
5. | Adam Magaczewski Andrzej Białowąs |
Texaco / Promex - A. Śląski | Ford Escort RS Cosworth | 6 | 4 | 3 | 13 | ||||||||
6. | Robert Herba | Tedex - Automobilklub Polski | Toyota Celica Turbo 4WD | 4 | 3 | 7 | |||||||||
7. | Jan Kościuszko Janusz Bronikowski |
Chłopskie Jadło - A. Krakowski | Renault Maxi Clio; Renault Clio Williams | 1 | 2 | 3 | 6 | ||||||||
8. | Krzysztof Tercjak | Automobilklub Dolnośląski | Ford Escort RS Cosworth | 4 | 4 | ||||||||||
9. | Wojciech Nosalik Stanisław Bazan |
|
Subaru Legacy RS 4WD; Volkswagen Golf GTi 16V | 1 | 2 | 3 | |||||||||
Klasa A-6: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||||||
1. | Tomasz Czopik | Automobilklub Krakowski | Honda Civic VTi | 9 | 9 | 9 | 6 | 9 | 3 | 4 | 49 | ||||
2. | Damian Gielata Maciej Baran |
Automobilklub Krakowski | Skoda Felicia LX | 3 | 9 | 9 | 3 | 4 | 28 | ||||||
3. | Jacek Jerschina Artur Orlikowski |
|
Peugeot 106 Kit Car | 9 | 9 | 18 | |||||||||
4. | Cezary Zaleski Krzysztof Rzucidło |
Automobilklub Polski | Skoda Felicia; Skoda Favorit 136 L | 6 | 6 | 12 | |||||||||
5. | Maciej Ławiński | Automobilklub Dolnośląski | Łada 2105 | 6 | 3 | 2 | 11 | ||||||||
6. | Jan Chróścik Aleksander Woźnica |
Automobilklub Lubelski | Opel Corsa GSi 16V | 6 | 4 | 10 | |||||||||
7. | Dariusz Gałecki Mirosław Gąssowski |
Automobilklub Dolnośląski | Peugeot 106 XSi; Peugeot 205 GTi | 4 | 2 | 2 | 8 | ||||||||
Klasa N-4: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||||||
1. | Leszek Kuzaj Artur Skorupa |
Exol - Automobilklub Krakowski | Mitsubishi Lancer RS Evo III / IV | 9 | 2 | 6 | 9 | 6 | 9 | 41 | |||||
2. | Piotr
Świeboda Andrzej Górski |
Tedex - A. Rzemieślnik Warszawa | Mitsubishi Lancer RS Evo III | 6 | 9 | 6 | 9 | 9 | 39 | ||||||
3. | Jarosław Pineles Maciej Wodniak |
Automobilklub
Śląski Automobilklub Krakowski |
Mitsubishi Lancer RS Evo III | 2 | 4 | 9 | 4 | 6 | 4 | 6 | 35 | ||||
4. | Wiesław Stec | Mobil Oil - Automobilklub Lubelski | Mitsubishi Lancer RS Evo III | 3 | 6 | 2 | 4 | 3 | 3 | 21 | |||||
5. | Robert Herba Dariusz Burkat |
Automobilklub
Polski Automobilklub Krakowski |
Mitsubishi Lancer RS Evo III | 6 | 9 | 15 | |||||||||
6. | Bartłomiej Baniowski | Aquila / FOX - A. Krakowski | Subaru Impreza WRX | 4 | 3 | 4 | 11 | ||||||||
7. | Zbigniew Stec | Automobilklub Lubelski | Mitsubishi Lancer RS Evo III / IV | 1 | 3 | 3 | 7 | ||||||||
8. | Mirosław Dudzik | Automobilklub Dolnośląski | Ford Escort RS Cosworth | 1 | 3 | 1 | 5 | ||||||||
9. | Paweł Dytko | Automobilklub Opolski | Ford Escort RS Cosworth | 2 | 2 | ||||||||||
Klasa N-3: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||||||
1. | Wojciech Zaborowski | Automobilklub Olszyński | Opel Astra GSi 16V | 9 | 9 | 4 | 6 | 9 | 37 | ||||||
2. | Tomasz Kuchar | Tedex - Automobilklub Dolnośląski | Opel Astra GSi 16V | 3 | 9 | 3 | 9 | 3 | 9 | 36 | |||||
3. | Tomasz
Ratajczyk Mariusz Sobczak |
Automobilklub Dolnośląski | Volkswagen Golf GTi 16V | 2 | 6 | 9 | 4 | 4 | 6 | 31 | |||||
4. | Łukasz Sztuka | Automobilklub Cieszyński | Nissan Sunny GTi 16V | 6 | 6 | 6 | 18 | ||||||||
5. | Krzysztof Wołkowyski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Clio Williams; Renault Clio 16V | 4 | 4 | 9 | 17 | ||||||||
6. | Adam Wrocławski | Automobilklub Śląski | Opel Astra GSi 16V | 6 | 1 | 2 | 1 | 10 | |||||||
7. | Mariusz Mszyca | Automobilklub Dolnośląski | Opel Astra GSi 16V | 6 | 1 | 7 | |||||||||
8. | Włodzimierz Skrodzki | Rafineria Jedlicze - A. Rzemieślnik | Renault Clio 16V | 3 | 4 | 7 | |||||||||
8. | Jacek Bagniuk | Automobilklub Dolnośląski | Renault Clio 16 S; Renault Clio Williams | 3 | 4 | 7 | |||||||||
10. | Marek Glier | Automobilklub Morski | Opel Astra GSi 16V | 2 | 2 | 4 | |||||||||
11. | Waldemar Malinowski | Automobilklub Polski | Opel Astra GSi 16V | 2 | 2 | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||||||
Puchar Cinquecento Abarth / klasa A-PCA: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||||||||
1. |
Mariusz Ficoń Sławomir Mieszkowski |
|
Fiat Cinquecento Abarth | 9 | 9 | 9 | 9 | 36 | |||||||
2. | Marek Skrzypkowski Adam Balawajder |
Automobilklub Krakowski | Fiat Cinquecento Abarth | 6 | 6 | 6 | 18 | ||||||||
3. | Jan Chudzikiewicz Erwin Meisel |
Automobilklub Krakowski | Fiat Cinquecento Abarth | 3 | 4 | 4 | 6 | 17 | |||||||
4. | Marek Ryndak | Auto Res - Moto Car 93 Rzeszów | Fiat Cinquecento Abarth | 3 | 3 | 4 | 10 | ||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||||||
Klasa N-PCS: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||
1. |
Jacek Sikora Marek Kaczmarek |
|
Fiat Cinquecento Sporting | 9 | 9 | 9 | 9 | 36 | |||||||
2. | Marcin
Turski Jacek Sciciński |
Castrol / Dominet - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 6 |
4 |
4 |
6 |
6 |
26 | ||||||
3. | Wojciech Musiał | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 3 |
3 |
9 |
15 | ||||||||
4. | Grzegorz Grzyb | Auto Res - Moto Car 93 Rzeszów | Fiat Cinquecento Sporting | 1 |
2 |
9 |
3 |
15 | |||||||
5. | Aleksander Bubel Grzegorz Osiński |
Automobilklub Dolnośląski | Fiat Cinquecento Sporting | 4 |
3 |
2 |
4 |
13 | |||||||
6. | Włodzimierz
Pawluczuk Marek Bała |
Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 6 |
6 |
12 | |||||||||
7. | Krzysztof Dunat | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 6 |
1 |
1 |
8 | ||||||||
8. | Tomasz Paluch | Automobilklub Karkonoski | Fiat Cinquecento Sporting | 3 |
4 |
7 | |||||||||
9. | Bogdan Jankowski | Activa Multisystem Plus - A. Rzemieślnik Wa-wa | Fiat Cinquecento Sporting | 4 |
4 | ||||||||||
10. | Waldemar Wołowiec Przemysław Bosek |
Automobilklub
Krakowski KKS Elita Kraków |
Fiat Cinquecento Sporting | 1 |
3 |
4 | |||||||||
11. | Marcin Keller | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 2 |
2 |
4 | |||||||||
12. | Rafał Kwiatkowski | KKS Elita Kraków | Fiat Cinquecento Sporting | 2 |
1 |
3 | |||||||||
13. | Damian Jurczak | Castrol / Dominet - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 2 |
2 | ||||||||||
14. | Mirosław Drożdż | Auto Res - Automobilklub Rzeszowski | Fiat Cinquecento Sporting | 1 |
1 | ||||||||||
Pogrubioną czcionką wyróżniono zawodników, którym przyznano tytuły Mistrzów i Wicemistrzów Polski. | |||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||||||
Puchar Cinquecento Sporting: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||
1. | Marcin Turski Jacek Sciciński |
Castrol / Dominet - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 30 | 26 | 26 | 30 | 30 | 142 | ||||||
2. |
Jacek Sikora Marek Kaczmarek |
|
Fiat Cinquecento Sporting | 35 |
35 |
35 |
35 |
140 |
|||||||
3. | Grzegorz Grzyb | Auto Res - Moto Car 93 Rzeszów | Fiat Cinquecento Sporting | 20 | 21 | 35 | 16 | 23 | 115 | ||||||
4. | Aleksander Bubel Grzegorz Osiński |
Automobilklub Dolnośląski | Fiat Cinquecento Sporting | 26 | 23 | 21 | 17 | 26 | 113 | ||||||
5. | Wojciech Musiał | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 23 | 18 | 23 | 35 | 99 | |||||||
6. | Krzysztof Dunat | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 19 | 30 | 20 | 20 | 89 | |||||||
7. | Bogdan Jankowski | Activa Multisystem Plus - A. Rzemieślnik Wa-wa | Fiat Cinquecento Sporting | 14 | 17 | 26 | 11 | 19 | 87 | ||||||
8. | Mirosław Drożdż | Auto Res - Automobilklub Rzeszowski | Fiat Cinquecento Sporting | 8 | 12 | 20 | 10 | 9 | 17 | 76 | |||||
9. | Tomasz Paluch | Automobilklub Karkonoski | Fiat Cinquecento Sporting | 12 | 23 | 26 | 61 | ||||||||
10. | Włodzimierz
Pawluczuk Marek Bała |
Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 30 | 30 | 60 | |||||||||
11. | Rafał Kwiatkowski | KKS Elita Kraków | Fiat Cinquecento Sporting | 21 | 18 | 20 | 59 | ||||||||
12. | Marcin Keller | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 15 | 21 | 21 | 57 | ||||||||
13. | Waldemar Wołowiec Przemysław Bosek |
Automobilklub
Krakowski KKS Elita Kraków |
Fiat Cinquecento Sporting | 11 | 20 | 23 | 54 | ||||||||
14. | Maciej Woda | Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento Sporting | 18 | 19 | 15 | 52 | ||||||||
15. | Tomasz Płaczek | PPH Kaczmarek / Grisbi Tre - A. Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 16 | 16 | 18 | 50 | ||||||||
16. | Jarosław Buczek | Automobilklub Dolnośląski | Fiat Cinquecento Sporting | 11 | 18 | 5 | 15 | 49 | |||||||
17. | Tomasz Kończyło | Automobilklub Dolnośląski | Fiat Cinquecento Sporting | 10 | 9 | 17 | 13 | 49 | |||||||
18. | Grzegorz Kamiński | Automobilklub Krakowski | Fiat Cinquecento Sporting | 15 |
15 |
14 |
44 |
||||||||
19. | Bartosz Koprzywa | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 19 |
19 |
38 | |||||||||
20. | Dariusz Smoliński | Promex - Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 13 |
13 |
10 |
36 | ||||||||
21. | Damian Jurczak | Castrol / Dominet - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 21 |
13 |
34 | |||||||||
22. | Aleksander Opioła | Moto Car 93 Rzeszów | Fiat Cinquecento Sporting | 19 |
14 |
33 | |||||||||
23. | Ryszard Borowski Robert Borowski |
Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 10 |
9 |
14 |
33 | ||||||||
24. | Michał Uliarczyk | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 11 |
12 |
23 | |||||||||
25. | Zbigniew Kotarba | Automobilklub Krakowski | Fiat Cinquecento Sporting | 12 |
6 |
18 | |||||||||
26. | Piotr Grabek | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 8 |
8 |
16 |
Podział samochodów startujących w RSMP według
regulaminów FIA:
- Grupa A - Samochody turystyczne wyprodukowane w
ilości co najmniej 2 500 egzemplarzy w ciągu kolejnych 12
miesięcy z dużą ilością możliwych przeróbek
polepszających osiągi pojazdu. Do grupy A zaliczano też
pojazdy kategorii WRC (World Rally Cars). W samochodach tych
dopuszczano bardzo duże modyfikacje w stosunku do modelu
bazowego. Roczna produkcja samochodu WRC nie mogła być mniejsza
niż 20 egzemplarzy, z tym że model bazowy musiał być
produkowany w serii co najmniej 25 000 sztuk rocznie.
- Grupa N - Samochody turystyczne wyprodukowane w ilości co
najmniej 2 500 egzemplarzy w ciągu kolejnych 12 miesięcy.
Prawie całkowity zakaz przeróbek mających na celu poprawienie
osiągów samochodu.
- Formuła 2 - Samochody gr. A lub N z napędem na jedną oś, o
pojemności skokowej silnika do 2000 cm3, bez
turbodoładowania. Do kategorii tej zaliczano też tzw. "kit
cars" - pojazdy oparte o grupę A (lecz z większym zakresem
dozwolonych modyfikacji) z napędem na jedną oś, o pojemności
skokowej silnika do 2000 cm3, bez turbodoładowania,
produkowane w ilości co najmniej 25 tysięcy egzemplarzy w
ciągu roku, zaś roczna produkcja silników danej wersji nie
mogła być mniejsza niż 2500. Producent miał obowiązek
przygotowania minimum 50 zestawów ("kitów")
pozwalających zamienić seryjny samochód w kit car.
Grupy A i N podzielone były na klasy:
- kl. A-8 - pow. 2000 cm3
- kl. A-7 - do 2000 cm3
- kl. A-6 - do 1600 cm3
- kl. A-5 - do 1300 cm3
- kl. A-0 - do 1000 cm3
- kl. N-4 - pow. 2000 cm3
- kl. N-3 - do 2000 cm3
- kl. N-2 - do 1600 cm3
- kl. N-1 - do 1300 cm3
- kl. N-0 - do 1000 cm3
Samochody z silnikami z doładowaniem klasyfikowane były z
wykorzystaniem współczynnika 1,7 przez który mnożona była
pojemność skokowa silnika.
Oprócz tego w RSMP istniały klasy markowe:
- kl. A-PCA - Puchar Cinquecento Abarth - samochody Fiat
Cinquecento Abarth gr. A przygotowane z wykorzystaniem zestawu
("kitu") firmy Abarth.
- kl. N-PCS - Puchar Cinquecento Sporting - samochody Fiat
Cinquecento Sporting gr. N.
W grupie A nie prowadzono klasyfikacji rocznej.
Punkty w klasyfikacji generalnej przyznawano za 10 pierwszych
miejsc według systemu: 20-15-12-10-8-6-5-4-3-2-1.
Punkty w grupie N, F2, Pucharze Cinquecento Abarth i w klasach
przyznawano za 6 pierwszych miejsc według systemu: 9-6-4-3-2-1.
W Pucharze Cinquecento Sporting punktacja obejmowała 25
pierwszych miejsc wg systemu 35-30-26-23-21-20-19 itd.
Do końcowych punktacji zaliczano zawodnikom 7 najlepszych
wyników.
Aby zostać Mistrzem Polski trzeba było być sklasyfikowanym w
co najmniej pięciu eliminacjach.
Źródła:
- Auto Sport 1997
- Informator Rajdu Kormoran 1997
- Materiały: Grzegorz Chyła (Rajd Polski), Jacek Ślopek, Mirek:)
- Regulamin Rajdu Krakowskiego 1997
- Sport 1997
- "Wielkie ściganie 1997" - Mirosław Rutkowski
<< RSMP 1996] [Strona główna] [Rajdy] [RSMP 1997 - filmy] [RSMP 1998 >>