[Strona g堯wna] [Rallycross] [MPRC 1996 >>


Mistrzostwa Polski Rallycross 1995

6-7.04.1995 1 eliminacja MPRC S這mczyn
26-27.05.1995 2 eliminacja MPRC S這mczyn
24-25.06.1995 3 eliminacja MPRC S這mczyn
16.07.1995 4 eliminacja MPRC S這mczyn
8-9.09.1995 5 eliminacja MPRC S這mczyn
6-7.10.1995 6 eliminacja MPRC S這mczyn

Klasyfikacje Mistrzostw Polski Rallycross 1995

Klasa 5:
1. Jerzy Dyszy Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Renault Clio Williams 30 pkt.
2. Marcin Keller Automobilklub 奸御ki Renault 11 Turbo 28 pkt.
3. Pawe Przybylski Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Ford Escort RS Cosworth 20 pkt.
4. Adam Magaczewski Automobilklub 奸御ki Mazda 323; Lancia Delta 20 pkt.
5. Robert Herba Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Mitsubishi Lancer Evo 2 20 pkt.
6. Robert Gryczy雟ki Toyota Motor Poland - Automobilklub 奸御ki Toyota Celica GT4 17 pkt.
7. Bohdan Ludwiczak Elf - Motoklub Olsztyn Ford Sierra Cosworth 4x4 17 pkt.
8. Zdzis豉w Ulkowski Automobilklub Morski Audi Quattro 17 pkt.
9. Miros豉w 安iejkowski Automobilklub Toru雟ki BMW M3 13 pkt.
10. Krzysztof G瑿orys Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Ford Escort RS Cosworth 13 pkt.
11. Krzysztof Ho這wczyc Automobilklub Polski Toyota Celica GT4 12 pkt.
12. Cezary Zaleski Automobilklub Polski Toyota Celica GT4 10 pkt.
13. Henryk Strzelecki Automobilklub Toru雟ki Volkswagen Scirocco 9 pkt.
 
Klasa 3:
1. Andrzej Dziurka Automobilklub Polski Ford Fiesta XR2i 80 pkt.
2. Adam Polak Automobilklub Polski Ford Fiesta XR2i 71 pkt.
3. Piotr Granica Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Suzuki Swift GTi 60 pkt.
4. Tomasz Jask這wski Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Ford Fiesta XR2i 52 pkt.
5. Janusz Siniarski Automobilklub Polski Skoda 135 52 pkt.
6. Krzysztof Godwod Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Polonez 1600 48 pkt.
7. Bogus豉w Bach Automobilklub Dolno郵御ki Suzuki Swift GTi 46 pkt.
8. Bogdan Jankowski Autoklub Rzemie郵nik Warszawa ζda Samara 35 pkt.
9. Henryk Strzelecki Automobilklub Toru雟ki Peugeot 205 GTi 27 pkt.
10. Tomasz Cichocki Elf - Motoklub Olsztyn Toyota Corolla 18 pkt.
11. Janusz Damentko Automobilklub Morski Toyota Corolla GTi 12 pkt.
12. Krzysztof Studzi雟ki   Peugeot 205 9 pkt.
13. Andrzej Wodzi雟ki Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Polonez 1600 9 pkt.
14. Artur Skwarzy雟ki Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Polonez 1600 7 pkt.
 
Klasa 2:
1. Zygmunt Stanek Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900 59 pkt.
2. Andrzej D帳rowski Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900 28 pkt.
3. Maciej Ptak Automobilklub Radomski Fiat Cinquecento 900 20 pkt.
4. Marek Ba豉 Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Fiat Cinquecento 900 16 pkt.
5. Andrzej Sobczak   Fiat Cinquecento 900 16 pkt.
6. Dariusz Smoli雟ki Automobilklub 奸御ki Fiat Cinquecento 900 12 pkt.
 
Klasa 1:
1. Antoni Skud這 Automobilklub 奸御ki Polski Fiat 126p 80 pkt.
2. Cezary Zaleski Automobilklub Polski Polski Fiat 126p 74 pkt.
3. Grzegorz Tyras Automobilklub Cz瘰tochowski Polski Fiat 126p 54 pkt.
4. Marek Nalewajko Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Polski Fiat 126p 50 pkt.
5. Andrzej Stachurski Automobilklub Lubelski Polski Fiat 126p 37 pkt.
6. J霩ef Wo幡iak Automobilklub Toru雟ki Polski Fiat 126p 33 pkt.
7. Jacek Iwaszkiewicz Automobilklub Sudecki Polski Fiat 126p 24 pkt.
8. Piotr Radtke Automobilklub Polski Polski Fiat 126p 24 pkt.
9. Marek Kaczmarek Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Polski Fiat 126p 14 pkt.
10. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Polski Fiat 126p 13 pkt.
11. Tomasz Gryc Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Polski Fiat 126p 13 pkt.
12. Tomasz Oleksiak   Polski Fiat 126p 9 pkt.
13. Arkadiusz Walus Autoklub Rzemie郵nik Warszawa Polski Fiat 126p 5 pkt.

Podzia samochod闚 na grupy wed逝g regulamin闚 FIA:
- Grupa N - Samochody turystyczne wyprodukowane w ilo軼i co najmniej 2500 egzemplarzy w ci庵u kolejnych 12 miesi璚y. Prawie ca趾owity zakaz przer鏏ek maj帷ych na celu poprawienie osi庵闚 samochodu.
- Grupa A - Samochody turystyczne wyprodukowane w ilo軼i co najmniej 2500 egzemplarzy w ci庵u kolejnych 12 miesi璚y z du膨 ilo軼i mo磧iwych przer鏏ek polepszaj帷ych osi庵i pojazdu.
- Grupa H - Samochody nie homologowane, lub takie kt鏎e utraci造 homologacj.
- Dywizja 1 - Samochody grupy N przygotowane do startu w rallycrossie
- Dywizja 2 - Samochody grupy A przygotowane do startu w rallycrossie, przy czym dozwolony by tu znacznie wi瘯szy zakres modyfikacji - m. in. stosowanie turbospr篹arek i nap璠u 4 x 4, nawet je郵i model bazowy takich rozwi您a nie posiada.

Samochody startuj帷e w MPRC podzielone by造 na klasy:
- klasa 1 - samochody Polski Fiat 126p i 126 Bis grupy A lub N z modyfikacjami wynikaj帷ymi z przepis闚 dywizji 2.
- klasa 2 - samochody Fiat Cinquecento 700 i 900 grupy A.
- klasa 3 - a) samochody FSO, Polonez, ζda, Skoda i Zastava do 1600 cm3, przygotowane zgodnie z przepisami dywizji 2; b) inne samochody do 1600 cm3 z nap璠em na jedn o, grupy N, A lub dywizji 1.
- klasa 4 - samochody powy瞠j 1600 cm3 z nap璠em na jedn o, dopuszczone do rajd闚 (grupa N lub A), wy軼ig闚 (gr. H) lub zgodne z przepisami dywizji 2.
- klasa 5 - samochody powy瞠j 1600 cm3 z nap璠em na cztery ko豉, dopuszczone do rajd闚 (grupa N lub A), wy軼ig闚 (gr. H) lub zgodne z przepisami dywizji 2.

System punktacji:
Punkty do MPRC przyznawano zawodnikom za 16 pierwszych miejsc wed逝g systemu: 20-17-15-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1. Do ko鎍owej klasyfikacji zaliczano kierowcom 4 najlepsze wyniki.


毒鏚豉:
- Motor 1995
- Sport 1995
- "Wielkie 軼iganie 1995" - Miros豉w Rutkowski


[Strona g堯wna] [Rallycross] [MPRC 1996 >>