<< KMP 1991] [Strona główna] [Karting] [KMP 1993 >>
11-12.04.1992 | 1 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 1, 2 i 3 el. KMP kat. wyścigowej | Stary Kisielin |
2-3.05.1992 | 2 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 4, 5 i 6 el. KMP kat. wyścigowej | Koszalin |
13-14.06.1992 | 3 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 7, 8 i 9 el. KMP kat. wyścigowej | Poznań |
25-26.07.1992 | 4 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 10, 11 i 12 el. KMP kat. wyścigowej | Bydgoszcz |
19-20.09.1992 | 5 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 13, 14 i 15 el. KMP kat. wyścigowej | Biłgoraj |
? | 6 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 16, 17 i 18 el. KMP kat. wyścigowej | Bydgoszcz |
Międzynarodowe KMP Formuła C: | |||
1. | Wiktor Turkiewicz | Automobilklub Wielkopolski | CRG-TM |
KMP kategoria wyścigowa: | |||
1. | Marcin Biernacki jr | Automobilklub Kielecki | CRG |
KMP klasa A-100 Senior: | |||
1. |
Marek Rogalski | AP Warszawa | CRG |
KMP klasa A-100 Junior: | |||
1. | Marcin Banaszak | Pałac Młodzieży Szczecin | |
2. | Piotr Stani | Automobilklub Radomski | |
3. | Aneta Markowska | ||
KMP kategoria 50-02: | |||
1. |
Andrzej Szymański | KTM Novi |
1. | Piotr Stani | Automobilklub Radomski |
2. | Andrzej Szymański | KTM Novi |
3. | Piotr Graczyk | KTM Novi |
... |
||
45. |
Izabela Sułek | |
Wystartowało 86 zawodników. |
1. |
? |
Podział kartów startujących w KMP:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały
przepisom klasy Intercontinental C (karty z silnikami jednocylindrowymi 125 cm3
produkowanymi seryjnie i ze skrzyniami biegów o co najmniej 3
przełożeniach), Formuły C (karty z silnikami jedno- lub dwucylindrowymi 125 cm3 i
ze skrzyniami biegów o co najmniej 3 przełożeniach) oraz
klasy Intercontinental A (kl. A-100 Senior i A-100 Junior) (karty
z seryjnymi slinikami jednocylindrowymi do 100 cm3 bez skrzyń biegów) według
regulaminów CIK-FIA.
W KMP klasa Intercontinental C dzieliła się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane
silnikami o pojemności 125 cm3 z daleko idącymi
przeróbkami.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności
125 cm3 produkcji Mińsk oraz produkcji krajowej z
przeróbkami.
- Kategoria młodzieżowa - karty napędzane silnikami 125
cm3 produkcji krajowej bez przeróbek.
W Międzynarodowych KMP Formuły C punkty przyznawano w każdej
eliminacji za 12 pierwszych miejsc według systemu: 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
W KMP kategorii wyścigowej przyznawano punkty w każadej
eliminacji za kolejne miejsca według systemu: 0-2-3-4-5-6-7-8-10
itd.
Oprócz tego odbywały się zawody kartów
z silnikami o pojemności 50 cm3. Klasa ta dzieliła
się na kategorie 50-01 (silniki produkcji byłych krajów
socjalistycznych) i 50-02 (silniki dowolne). Klasy przeznaczone
były dla zawodników w wieku od 10 do 15 lat.
Źródła:
- Motor 1992
- Sport 1992-1993
<< KMP 1991] [Strona główna] [Karting] [KMP 1993 >>