<< KMP 1990] [Strona główna] [Karting] [KMP 1992 >>
13-14.04.1991 | 1 el. KMP Formuły C; 1, 2 i 3 el. KMP kategorii wyścigowej | Stary Kisielin |
21-23.06.1991 | 2 el. KMP Formuły C; 4, 5 i 6 el. KMP kategorii wyścigowej | Poznań |
5-7.07.1991 | 3 el. KMP Formuły C; 7, 8 i 9 el. KMP kategorii wyścigowej | Biłgoraj |
? | 4 el. KMP Formuły C; 10, 11 i 12 el. KMP kategorii wyścigowej | Bydgoszcz |
? | 5 el. KMP Formuły C; 13, 14 i 15 el. KMP kategorii wyścigowej |
Międzynarodowe KMP Formuła C: | ||||
1. | Piotr Wysga | AP Warszawa | Tony-TM | 47 pkt. |
2. | Wiktor Turkiewicz | Automobilklub Wielkopolski | Birel-TM | 45 pkt. |
3. | Piotr Tomaś | MPK Ogniwo Częstochowa | Mach 1-KZH | 37 pkt. |
4. | Jarosław Rogodziński-Dzik | AP Warszawa | Mach 1-KZH | 30 pkt. |
5. | Tomasz Woszuk | AMK Drwęca Ostróda | Mach 1-KZH | 27 pkt. |
6. | Paweł Setniewski | AP Warszawa | 26 pkt. | |
KMP Kategoria wyścigowa: | ||||
1. | Robert Chilczuk | AMK Drwęca Ostróda | 14 pkt. | |
2. | Jarosław Rogodziński-Dzik | AP Warszawa | 27 pkt. | |
3. | Marek Krok | KK Nysa | 60 pkt. | |
4. | Marcin Majewski | KTM Novi Kielce | 63 pkt. | |
5. | Paweł Setniewski | AP Warszawa | 75 pkt. | |
6. | Benedykt Oppenkowski | AMK Drwęca Ostróda | 85 pkt. | |
KMP Kategoria Młodzik 02: |
||||
1. | Andrzej Szymański | KTM Novi Kielce | ||
2. | Marek Rogalski | Pałac Młodzieży Warszawa | ||
3. | Dariusz Zagórski | Automobilklub Wielkopolski |
Kategoria popularna: | |||
1. | Piotr Tobiasz | Automobilklub Łódzki | Mińsk |
2. | Janusz Baszyński | SKS ZSB Gorzów Wielkopolski | Mińsk |
3. | Maciej Fijałkowski | AMK Drwęca Ostróda | Mińsk |
4. | Przemysław Stelmach | Pałac Młodzieży Szczecin | Mińsk |
5. | Tomasz Stokwisz | Automobilklub Łódzki | Mińsk |
6. | Tomasz Jastrzębski | Automobilklub Częstochowski | Mińsk |
7. |
Piotr Jachimiak | ZSME Wrocław | WSK |
Kategoria młodzieżowa: | |||
1. | Bartosz Stelmach | Pałac Młodzieży Szczecin | |
2. | Łukasz Krauz | Tajfun Krosno | |
3. | Jacek Szuluk | Automobilklub Toruński | |
4. | Paweł Mazuro | Marten | |
5. | Sebastian Czuwaj | Pałac Młodzieży Szczecin | |
6. | Jacek Czyszka | SKS Motor Toruń |
1. | Marcin Banaszak | Pałac Młodzieży Szczecin |
2. | Marcin Wylegała | Automobilklub Wielkopolski |
3. | Mirosław Górski | Pałac Młodzieży Szczecin |
Podział kartów startujących w KMP:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały
przepisom klasy Intercontinental C (karty z silnikami jednocylindrowymi 125 cm3
produkowanymi seryjnie i ze skrzyniami biegów o co najmniej 3
przełożeniach) oraz Formuły C (karty z silnikami jedno- lub dwucylindrowymi 125 cm3 i
ze skrzyniami biegów o co najmniej 3 przełożeniach) według
regulaminów CIK-FIA. W KMP klasa Intercontinental C dzieliła
się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane
silnikami o pojemności 125 cm3 z daleko idącymi
przeróbkami.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności
125 cm3 produkcji Mińsk oraz produkcji krajowej z
przeróbkami.
- Kategoria młodzieżowa - karty napędzane silnikami 125
cm3 produkcji krajowej bez przeróbek.
W KMP Formuły C punkty przyznawano w każdej eliminacji za 12
pierwszych miejsc według systemu: 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
W KMP kategorii wyścigowej przyznawano punkty w każadej
eliminacji za kolejne miejsca według systemu: 0-2-3-4-5-6-7-8-10
itd.
Oprócz tego odbywały się zawody kartów
z silnikami o pojemności 50 cm3. Klasa ta dzieliła
się na kategorie Młodzik 01 (silniki produkcji byłych krajów
socjalistycznych) i Młodzik 02 (silniki dowolne). Klasy
przeznaczone były dla zawodników w wieku od 10 do 15 lat.
Źródła:
- Motor 1991
- Sport 1991
<< KMP 1990] [Strona główna] [Karting] [KMP 1992 >>