<< KMP 1986] [Strona główna] [Karting] [KMP 1988 >>
? | 1 eliminacja KMP | Kielce |
? | 2 eliminacja KMP | Bydgoszcz |
? | 3 eliminacja KMP | Lublin |
19-20.09.1987 | 4 eliminacja KMP | Bydgoszcz |
? | 5 eliminacja KMP | Poznań |
? | 6 eliminacja KMP | Częstochowa |
Kategoria wyścigowa - Klasyfikacja indywidualna: | |||
1. | Waldemar Kuńczik | Drwęca Ostróda | 395 pkt. |
2. | Krzysztof Krawczyk | MPK Ogniwo Częstochowa | 385 pkt. |
3. | Mirosław Nowak | Automobilklub Bydgoski | 376 pkt. |
4. | Mirosław Jażdżewski | Automobilklub Bydgoski | 373 pkt. |
5. | Sławomir Chądzyński | MPK Ogniwo Częstochowa | 372 pkt. |
6. | Marcin Oppenkowski | Drwęca Ostróda | 372 pkt. |
7. |
Cezary Czub | Automobilklub Warszawski | 368 pkt. |
8. |
Henryk Hoppe | Automobilklub Morski | 367 pkt. |
9. |
Krzysztof Wierzchowski | Automobilklub Toruński | 365 pkt. |
10. |
Jacek Kutyna | Automobilklub Warszawski | 360 pkt. |
Kategoria wyścigowa - Klasyfikacja zespołowa: | |||
1. | MPK Ogniwo Częstochowa | 2139 pkt. | |
2. | Automobilklub Warszawski | 1961 pkt. | |
3. | Drwęca Ostróda | 1883 pkt. | |
4. |
Automobilklub Wielkopolski | ||
5. |
Automobilklub Bydgoski | ||
Pogrubioną czcionką wyróżniono zdobywców tytułów mistrzów i wicemistrzów Polski. |
|||
Formuła C - Klasyfikacja indywidualna: | |||
1. | Waldemar Kuńczik | Drwęca Ostróda | 385 pkt. |
2. | Cezary Czub | Automobilklub Warszawski | 377 pkt. |
3. | Grzegorz Wiśniewski | Automobilklub Wielkopolski | 375 pkt. |
4. |
Piotr Wysga | Automobilklub Warszawski | |
5. |
Paweł Bielewicz | Automobilklub Warszawski | |
Formuła C - Klasyfikacja zespołowa: | |||
1. | Automobilklub Warszawski | 1883 pkt. | |
2. | Transbud Nowa Huta | 1414 pkt. | |
3. | Automobilklub Wielkopolski | 682 pkt. | |
Młodzik 50 - 02 - Klasyfikacja indywidualna: | |||
1. | Tomasz Woszczuk | Drwęca Ostróda | 400 pkt. |
2. | Robert Chilczuk | Drwęca Ostróda | 388 pkt. |
3. | Paweł Setniewski | Automobilklub Warszawski | 384 pkt. |
Młodzik 50 - 02 - Klasyfikacja zespołowa: | |||
1. | Drwęca Ostróda | ||
2. | Automobilklub Kielecki | ||
3. | Pałac Młodzieży Warszawa |
1. | Marcin Majewski | Automobilklub Kielecki |
2. | Hubert Dzianok | Automobilklub Kielecki |
3. | Dariusz Stróżyk | Automobilklub Kielecki |
Sklasyfikowano 8 zawodników. |
Kategoria młodzieżowa - Klasyfikacja indywidualna: | |||
1. | Krzysztof Słowiński | ZSS Automobilkub Wielkopolski | |
2. | Tomasz Stokwisz | Automobilklub Łódzki | |
3. | Rafał Biskup | ZSS Automobilklub Bydgoski | |
Kategoria młodzieżowa - Klasyfikacja zespołowa: | |||
1. | MPK Ogniwo Częstochowa | 357 pkt. | |
2. | Automobilklub Dolnośląski | 274 pkt. | |
3. | ZSS Automobilklub Bydgoski | 247 pkt. | |
Kategoria popularna - Klasyfikacja indywidualna: | |||
1. | Jacek Wiszniewski | Automobilklub Łódzki | |
2. | Henryk Szwankowski | Automobilklub Częstochowski | |
3. | Piotr Masicz | AZ Biłgoraj | |
Kategoria popularna - Klasyfikacja zespołowa: | |||
1. | Tajfun Krosno | 326 pkt. | |
2. | ZSS Szczecin | 254 pkt. | |
3. | Automobilklub Częstochowski | 248 pkt. |
Podział kartów startujących w KMP i Pucharze Polski:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały
przepisom klasy Intercontinental C (karty z silnikami jednocylindrowymi 125 cm3
produkowanymi seryjnie i ze skrzyniami biegów o co najmniej 3
przełożeniach) oraz Formuły C (karty z silnikami jedno- lub dwucylindrowymi 125 cm3 i
ze skrzyniami biegów o co najmniej 3 przełożeniach) według
regulaminów CIK-FIA. W KMP klasa Intercontinental C dzieliła
się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane
silnikami o pojemności 125 cm3 z daleko idącymi
przeróbkami produkcji krajów socjalistycznych.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności
125 cm3 produkcji krajowej z przeróbkami.
- Kategoria młodzieżowa - karty napędzane silnikami 125
cm3 produkcji krajowej bez przeróbek.
Oprócz tego odbywały się zawody kartów
z silnikami o pojemności 50 cm3. Klasa ta dzieliła
się na kategorie Młodzik 50 - 01 (silniki produkcji krajów
socjalistycznych) i Młodzik 50 - 02 (silniki dowolne).
Zawodnicy kategorii wyścigowej, popularnej, młodzieżowej oraz
Młodzik 50 - 01 walczyli o tytuły Mistrzów Polski, a zawodnicy
startujący w Formule C i kategorii Młodzik 50 - 02 rywalizowali
o Puchar Polski.
Źródła:
- Motor 1987
- Sport 1987
<< KMP 1986] [Strona główna] [Karting] [KMP 1988 >>