<< KMP 1983] [Strona główna] [Karting] [KMP 1985 >>
KMP Kategoria wyścigowa - Klasyfikacja indywidualna: |
|||
1. | Krzysztof Wierzchowski | Automobilklub Toruński | 592 pkt. |
2. | Mirosław Jażdżewski | Automobilklub Bydgoski | 580 pkt. |
3. | Piotr Robiński | Automobilklub Wielkopolski | 571 pkt. |
4. | Mariusz Rybiański | Automobilklub Bydgoski | 567 pkt. |
5. | Zbigniew Gdula | Automobilklub Warszawski | 551 pkt. |
6. | Mariusz Bielewicz | Automobilklub Warszawski | 539 pkt. |
7. | Cezary Czub | Auto-Moto-Klub Pałac Młodzieży Warszawa | 537 pkt. |
8. | Wojciech Stateczny | HKK Blachownia Kędzierzyn Koźle | 537 pkt. |
9. | Krzysztof Borowy | Klub Kartingowy Nysa | 535 pkt. |
10. | Waldemar Kuńczik | Auto-Moto-Klub Drwęca Ostróda | 532 pkt. |
Sklasyfikowano 69 zawodników. |
|||
KMP Kategoria wyścigowa - Klasyfikacja zespołowa: |
|||
1. | Automobilklub Bydgoski | 84 pkt. | |
2. | Automobilklub Warszawski | 75 pkt. | |
3. | Automobilklub Wielkopolski | 64 pkt. | |
4. | Auto-Moto-Klub Drwęca Ostróda | 9 pkt. | |
Sklasyfikowano 5 zespołów. |
|||
KMP Kategoria popularna - Klasyfikacja indywidualna: |
|||
1. | Mirosław Raczyłło | Transbud Radom | 200 pkt. |
2. | Henryk Szwankowski | Transbud Częstochowa | 192 pkt. |
3. | Grzegorz Beym | MPK Ogniwo Częstochowa | 190 pkt. |
4. | Piotr Adamik | KM Tajfun Krosno | 189 pkt. |
5. | Karol Mazur | Gryfia Szczecin | 185 pkt. |
6. | Marian Czachor | Transbud Radom | 185 pkt. |
7. | Andrzej Lep | Gryfia Szczecin | 180 pkt. |
8. | Robert Mielnik | Automobilklub Toruński | 180 pkt. |
9. | Krzysztof Lisowski | Transremo Międzychód | 174 pkt. |
10. | Karol Ribszieger | ZSCKR Sypniewo | 174 pkt. |
W finale startowało 23 zawodników. |
|||
KMP Kategoria popularna - Klasyfikacja zespołowa: |
|||
1. | Transbud Radom | 107 pkt. | |
2. | Gryfia Szczecin | 84 pkt. | |
3. | Transremo Międzychód | 29 pkt. | |
4. | ZSCKR Sypniewo | 20 pkt. | |
W finale startowało 6 zespołów. |
|||
KMP Kategoria młodzieżowa - Klasyfikacja indywidualna: |
|||
1. | Adam Czeladzki | Automobilklub Warszawski | 195 pkt. |
2. | Ryszard Krzyszewski | SKM Transbud Gdańsk | 192 pkt. |
3. | Benedykt Hoppe | SKM Transbud Gdańsk | 190 pkt. |
4. | Piotr Masicz | ZSME Biłgoraj | 186 pkt. |
5. | Paweł Domagalski | Automobilklub Łódzki | 184 pkt. |
6. | Witold Nagórek | SKM Transbud Gdańsk | 184 pkt. |
7. | Grzegorz Wiśniewski | SKM Transbud Gdańsk | 181 pkt. |
8. | Maciej Łata | SKM Transbud Gdańsk | 176 pkt. |
9. | Sławomir Sobala | MPK Ogniwo Częstochowa | 174 pkt. |
10. | Marek Stefaniak | Automobilklub Warszawski | 171 pkt. |
W finale startowało 48 zawodników. |
|||
KMP Kategoria młodzieżowa - Klasyfikacja zespołowa: |
|||
1. | SKM Transbud Gdańsk | 69 pkt. | |
2. | MPK Ogniwo Częstochowa | 48 pkt. | |
3. | Automobilklub Warszawski | 45 pkt. | |
4. | ZSS Automobilklub Wielkopolski | 18 pkt. | |
W finale startowało 8 zespołów. |
|||
Ogólnopolskie Zawody Kategorii Młodzik: |
|||
1. | Robert Chilczuk | Auto-Moto-Klub Drwęca Ostróda | 295 pkt. |
2. | Piotr Wysga | Automobilklub Warszawski | 292 pkt. |
3. | Jacek Woźniak | Automobilklub Warszawski | 291 pkt. |
4. | Igor Cupriak | Automobilklub Warszawski | 287 pkt. |
5. | Tomasz Krukowski | Automobilklub Kielecki | 281 pkt. |
6. | Dariusz Stróżyk | Automobilklub Kielecki | 277 pkt. |
7. | Paweł Kałuża | Automobilklub Kielecki | 277 pkt. |
8. | Janusz Łata | Automobilklub Kielecki | 270 pkt. |
9. | Paweł Nowak | Automobilklub Warszawski | 267 pkt. |
10. | Grzegorz Przeniosło | Automobilklub Kielecki | 267 pkt. |
Sklasyfikowano 32 zawodników. |
|||
Pogrubioną czcionką wyróżniono zawodników i zespoły, którym przyznano tytuły mistrzów i wicemistrzów Polski. |
Podział kartów startujących w KMP:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały
przepisom klasy Intercontinental C (karty z silnikami jednocylindrowymi 125 cm3
produkowanymi seryjnie i ze skrzyniami biegów o co najmniej 3
przełożeniach) według regulaminów CIK-FIA. W KMP klasa
ta dzieliła się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane
silnikami o pojemności 125 cm3 z daleko idącymi
przeróbkami. Regulamin KMP wymagał by zawodnik
startował w połowie eliminacji z silnikiem produkcji krajów
socjalistycznych. W eliminacjach KMP tej
kategorii przyznawano zawodnikom punkty za kolejne miejsca
według systemu: 100-97-95-94-93-92-91-90 itd.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności
125 cm3 produkcji krajowej z przeróbkami.
- Kategoria młodzieżowa - karty napędzane silnikami 125
cm3 produkcji krajowej bez przeróbek.
Oprócz tego rozgrywkom KMP towarzyszyły także zawody klasy 0 (kat.
Młodzik 50) dla kartów z silnikami o
pojemności 50 cm3 i skrzyniami biegów pochodzącymi
z produkowanego seryjnie motoroweru.
Źródła:
- Informator Sportowo-Turystyczny Polskiego Związku Motorowego
1985
- Materiały: Mirek:)
<< KMP 1983] [Strona główna] [Karting] [KMP 1985 >>