[Strona główna] [Karting] [KMP 1968 >>
14.05.1967 | 1 eliminacja KMP | Zielona Góra |
28.05.1967 | 2 eliminacja KMP | Chorzów |
18.06.1967 | 3 eliminacja KMP | Nowy Sącz |
9.07.1967 | 4 eliminacja KMP | Bydgoszcz |
3.09.1967 | 5 eliminacja KMP | Lublin |
?.09.1967 | 6 eliminacja KMP | Poznań |
1.10.1967 | 7 eliminacja KMP | Czechowice |
15.10.1967 | 8 eliminacja KMP | Radom |
Kategoria wyścigowa: | ||
1. | Zdzisław Bal | Automobilklub Świętokrzyski |
2. | Władysław Gromulski | Automobilklub Warszawski |
3. | Tadeusz Rybarczyk | Stomil Poznań |
4. | Janusz Słomiński | AZS Poznań |
5. | Tadeusz Rychter | Automobilklub Warszawski |
6. | Janusz Gruszczyński | Automobilklub Warszawski |
7. | Stanisław Grajek | KS Zjednoczeni Września |
8. | Mariusz Gola | RKS Walcownia Czechowice |
Sklasyfikowano 8 zawodników. |
||
Kategoria popularna: |
||
1. | Edward Kuder | RKS Walcownia Czechowice |
2. | Krzysztof Szuler | PAMK Nowy Sącz |
3. | Leszek Salach | Automobilklub Koszaliński |
4. | Janusz Kołodziej | SKS Sarenka Katowice |
5. | Tadeusz Figiel | PAMK Nowy Sącz |
6. | Gabriel Grabiec | RKS Walcownia Czechowice |
7. | Borys Stateczny | Blachownia Śl. |
8. | Adam Jaroszyk | Automobilklub Warszawski |
Sklasyfikowano 8 zawodników. |
||
Pogrubioną czcionką wyróżniono nazwiska zawodników, którym przyznano tytuły mistrzów Polski. |
Podział kartów startujących w KMP:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały
przepisom klasy 125 cm3 według regulaminów CIK-FIA.
W KMP klasa ta dzieliła się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane
silnikami o pojemności 125 cm3 produkcji krajów
socjalistycznych z daleko idącymi przeróbkami.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności
125 cm3 produkcji krajowej bez przeróbek.
Źródła:
- "Karting" - Tadeusz Rychter
- "Rozwój kartingu w Polsce" - Roman Wasiński
[Strona główna] [Karting] [KMP 1968 >>